Rabies Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Astraen min har tatt kvelden og etter litt om og men med delemotor og ''lure'' ideer tror jeg den skal selges som delebil. Jeg har kikket litt på calibra som neste bil, p.g.a liker linjene på den. men er det noe jeg bør være spesiellt på vakt for, og hvilken prisklasse ligger et ok eksemplar på? Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Se opp for: 1 rust 2 rust 3 rust Ellers er dem vell greie. Sjekk ut http://www.calibra.no der ligger det gjøpsråd også. Mye hjelp/tips å få der. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Ok. men vet noen hvor mye jeg må gi for et bra eksemplar...? kanskje noen calibra-sjåfører som har noen erfaringer? Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Gå inn på calibra.no å les litt. Står mye priser og tips ang biler der. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gading Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Som sagt er rust OBS !! Jeg har hatt to eksemplar selv. En gammel ihjelkjørt 90 model og en 97 model som jeg kjører nå. Den er totalt strøken, ikke en rustflekk. Calibra har et dårlig rykte, de fleste sier det er drittbiler. Grunnen er enkelt det at det er en populær ungdomsbil.. De gir oftest faen i vedlikehold, og dermed blir den fort sliten.. Behandler du den derimot slik en bil skal behandles vil du oppdage at det ikke er mer feil på de enn alle andre biler! Skal du ha ett bra eksemplar ville jeg styrt unna alt under 30k! Siter 95 Vectra 2.0 16V CDX 90 Calibra 16V - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torben89 Skrevet November 14, 2007 Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 Som sagt rust.. jeg kjøpte meg en calibra 1991 modell til 19000 jeg har ikke gjort annent enn å sveise rust det siste året. jeg er snart ferdig med den nå da men. se opp for bærende rust. Ellers er calibra en super bil. vi kjørte den i over 2 år før vi begynte sveisinga, og vi gjørde ikke annet enn å fylle bensin og olje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Desember 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 Du må aaaaldri kjøpe calibra. d er drittbil. og på hvilket grunnlag kan du komme med en slik påstand? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg