Gå til innhold

Hva syntes folket om dette styling kit'et?

Ranger emnet

oystein1988

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg bodykit til e36'en min nå, og lurer på hva folket syntes om Estrada?

body_kit_2_300x231.jpg

k403200.jpg

Eller skal jeg gå for M-tech, slik som mange andre gjør? Blir jo ofte veldig pent det og. Vet ikke helt hva som passer med hensyn til fargen på bilen min...

Slik er den nå, bare med hvite blinkers:

19_-88216098.jpg

BMW E36 318i - 1995 modell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg ville gått for M-Tech, bodykit er japsefenomen!

Eg personlig syns det er finere.

Ja, jeg er egentlig enig der, men lurer lissom på om bilen min blir så "vanlig" med m-tech? Selv om jeg ikke har sett så mange som kjører rundt med det her i Fredrikstad heller :p Hva tenker dere om fargen på bilen? Hva vil det bli penest med? Ble inspirert av bilen til Elgen- her på forumet, nydelig BMW.

BMW E36 318i - 1995 modell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter: Det er mange m-stylede e36 i dette landet nå, så om du vil ha noe som skiller seg ut fra mengden utseendemessig må man benytte seg av annen type styling, som du f eks viser i det første innlegget. (Sikkert mange som er uenige og mener man kan sette sitt eget preg på sin egen m-bil, men i store trekk er de kliss like.)

Spør du om min mening på det kittet, så synes jeg ikke noe om det. Men om DU liker det - og liker å få oppmerksomhet (kanskje både positiv og negativ) så går du for det kittet. Men husk også at bilen blir vanskeligere å selge dersom du styler den med noe Ola Nordmann ikke liker.

Lykke til :)

Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet

[-] '94 BMW 318is Full M-Tech

[x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I

[x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II

[x] '88 Golf II '90-Look

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt vel mange som ikke helt likte denne ja.. hehe! men, spør man om en mening så får man den og.. hehe!!

jeg må skille meg ut og si at jeg ikke syns det var stygt i heletatt.. har sett langt mye værre :)

tror bilen kan bli meget fin med det der på..

men alt i alt, så vil jeg bare si at du bør følge din egen mening og vilje :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt vel mange som ikke helt likte denne ja.. hehe! men, spør man om en mening så får man den og.. hehe!!

jeg må skille meg ut og si at jeg ikke syns det var stygt i heletatt.. har sett langt mye værre :)

tror bilen kan bli meget fin med det der på..

men alt i alt, så vil jeg bare si at du bør følge din egen mening og vilje :) hehe

er helt enig med det du sier om gå for dine egene meninge og hva DU synes er fett pent osv...

Bmw 318D 2010 4D 

Bmw 520i 2000 Stv. (solgt)

Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)
Bmw 318ic 03 (Solgt)
Bmw 318 is 95 (solgt
Bmw 518 i 84 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

rieger infinity... det har jeg planer om i hvertfall. grisefint hvis du får på leppe under fangeren, og du som har sedan kan jo kjøpe infinity2 med bredding. har ikke funnet breddekit til min enda=(

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider