Gå til innhold

hvem i akershus har billige felger å dekk?

Ranger emnet

lordbongo

Anbefalte innlegg

hei

for å svare litt på dette ja har kontrolert hos sharif.

men er det noen andre som er rimelige?

må ha 4 felger å dekk til golf II da mine ble stjålet i fjor :(

de må være minimum 15" ellers så passer dem ikke pga store bremser :)

kom med tips om dere har, gjerne brukte men da må det være vinter dekk, om dem ikke er jævla billige da :)

mvh jon

lordbongo

77 mod 3.0 gl granada stv

77 mod 3.0 gl granada sedan

1/2 74 mod consul coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket du NØYE hos Sharif? Var borte hos han, stirret han inne i hvitøyet? Han er jo desidert den rimeligste jeg har kommet over. Han har også mye brukt i containerene sine han selger rimelig.

Men, etter et kjapt søk i Gulesider fant jeg jo noen andre firmaer du kan prøve. Klikk HER.

Og ta gjerne en tur til innom Sharif... ;)

Thomas

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by famir

Sjekket du NØYE hos Sharif? Var borte hos han, stirret han inne i hvitøyet? Han er jo desidert den rimeligste jeg har kommet over. Han har også mye brukt i containerene sine han selger rimelig.

Men, etter et kjapt søk i Gulesider fant jeg jo noen andre firmaer du kan prøve. Klikk HER.

Og ta gjerne en tur til innom Sharif... ;)

Var innom Sharif for en uke siden. Tommy var der selv, sur som en potte og svært lite hyggelig! Kundeservice er noe dritt... Følte det som om jeg bare var til bryderi :rolleyes: Så det er sagt, har jeg handlet der flere ganger før pga. uslåelig pris. I tillegg kjenner jeg et par av Sharifs venner, uten at det virket som det hjalp :(

Men nå får det være nok!!!!! Prisene hos drittfyren var over 1000;

dyrere for 4stk 205/55-16 piggfri v.dekk, enn hos f.eks Autogrip!

Dette på samme dekkkvalitet :mad: Flere jeg har hørt om som har opplevd lignende...

Personlig håper og tror jeg at eventyret til Sharif snart er over :o

Trond Gulbrandsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider