imloud2 Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 hei:) tenkte jeg skulle senke min 190E og da vil jeg gjerne ha noen tips til hva man burde kjøpe av dempere og fjærer. tenkte å senke den mellom 40-40mm og 60-60mm. helst justerbare dempere og stive fjærer. siden jeg også har lyst på litt bredere å større felger etterhvert. også tenkte jeg på det at når man senker 190E'ene, blir de ikke litt segne bak da? får litt sånn "sierra senk"? hva kan jeg gjøre med dette? mulig å få tak i eksentriske foringer? Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpion Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Jeg anbefaler på det sterkeste Bilstein sprint og H&R fjærer. Senkesett i 40/40mm. 8x18, ET 35, 215/35-18 8x17, ET 40, 215/40-17 8.5x16 eller 9x16, ET 15, 215/45-16 På vogakort i 190E opptil 215mm bred dekkene. Siter Jeg er DØV, derfor skriver jeg annerledes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 ET 35 er det beste på 8x17 og 18. 40 kan bli nerme demper. ikke noe prob å hive på bredere, men da har ET sykt mye å si. kjører selv med 8.5x17 og 9.5x17. funker fjell:D Anbefaler Bilstein sprint, har hørt mye bra om H&R så anbefaler vel disse å da. Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet September 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 takk for flotte svar:) da blir det vel senk og felg på meg også etterhvert. og vil jo gjerne ha det så stift som mulig, fordi at det har vært en skade på høresiden og den er ikke rettet ordentlig, så det ene hjulet foran stikker litt lenger ut enn det andre. så vil ha den stiv, så den ikke går nedpå forskjermen, selvom jeg har lyst til å bredde den litt. Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 vist hjulet stikker utom så det er synlig så må du inn til hjulstilling kontroll. Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet September 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 det er ikke synlig, og den sliter heller ikke feil på dekkene, men med mindre du ser etter og vet det, så ser du at det står bittegran lenger ut, men det kan bli synlig med bredere felg. må derfor eventuelt bredde den litt, slik at den ikke subber borti når jeg skal senke den etterhvert. Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg