Gå til innhold

Drift GP - Superfinale, Gardermoen 30. september - Flomlys og 25000 i premiepotten!

Ranger emnet

Shakotan

Anbefalte innlegg

frister veldig å delta i morgen, men jeg tror ikke bilen min er konkuransedyktig om de skal kjøre etter NBF sine regler..!

Jeg har ikke firewall bak, og tror ikke nomex dressen min holder dato!desuten har jeg ikke sideruter forran, noe som var HELT jævli å kjøre med i dag faktisk da det regna som f! håpløst!

Har du noe oversikt om nøyaktige reglemang som dere skal følge?

Hadde vært greit å få vite nøyaktig hva som vil bli sjekka!

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

frister veldig å delta i morgen, men jeg tror ikke bilen min er konkuransedyktig om de skal kjøre etter NBF sine regler..!

Jeg har ikke firewall bak, og tror ikke nomex dressen min holder dato!desuten har jeg ikke sideruter forran, noe som var HELT jævli å kjøre med i dag faktisk da det regna som f! håpløst!

Har du noe oversikt om nøyaktige reglemang som dere skal følge?

Hadde vært greit å få vite nøyaktig hva som vil bli sjekka!

Har du fuelcell da? Om du har orginal tank så trenger du ikke brannmur.

Om dressen er brannsikker så holder. Den trenger ikke å være FIA-godkjent i nasjonale løp.

Sideruter blir værre. Om du skal kjøre uten må du ha sånn Nascar nett...

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fuelcell da? Om du har orginal tank så trenger du ikke brannmur.

Om dressen er brannsikker så holder. Den trenger ikke å være FIA-godkjent i nasjonale løp.

Sideruter blir værre. Om du skal kjøre uten må du ha sånn Nascar nett...

Jeg har nett liggende til robert.. FSR slipper vi med løpsleder\teknisk kontrolant gratis inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Netting, men jeg fikk laga meg midlertidige sideruter forran i natt!

Jeg har fuelcell ja.. men ikke firewall. men jeg har jo lukka system. ikke en dråpe renner ut om du velter bilen på huet!

Dressen har jeg fortsatt. oppfatta det slik at man så å si kunne bruke kjeledress!

Menne. jeg kommer med bilen jeg så får vi se om dette lar seg gjennomføre:)

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du kommer med en kompis ellerno altså BIL/mc

Så kjører du av på JESSHEIM NORD. du kommer til å se en ESSO on the run på din venstre og din høyre side.. Du skal da OVER brua og over E6 til Esso on the run på sør siden.

om du da teller rundkjøringer fra rett ved essoen er det 3 rundkjøring til høyre.

Første VEIKRYSS til venstre. og så kjører du til du ser et motorbane skilt!

Det er ca 2-3min å kjøre fra denne essoen

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fillern... blir tog på meg ja...

jeg finner rett og slett ikke ut hvordan f** jeg skal komme meg dit.. det jeg har funnet ut hittil er at det litter omtrent 10km fra gardermoen lufthavn..

ring meg gjerne på 46004630 om du raller forbi bærum og har plass til meg og min sønn på 6år;)

Rule 34!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bor på jessheim men jeg reiser dit strax.. ellers kunne du ha sitti på med meg fra jessheim togstasjon og dit.

Bilen er pakka klar, skal bare hive den på lastebilen og bort å hjelpe fredrik og de andre med å sette opp banen og litt diverse.

Desverre hadde du kune vært på jessheim om 20min så hadde det ikke vært no problem

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe

jeg hadde vel ikke klart den tiden om jeg hadde hatt bil heller:D

Men takk for at du tilbyr;)

Jeg fant ut at jeg kan ta buss til sandvika, flytog til gardermoen og taxi derfra til GR... Nærmeste jeg har kommet hittil..

jeg tror jeg tar turen bort i ettermiddag.. da må du ta tog til kløfta.. kan gi deg beskjed når jeg vet!
Lenke til kommentar
Del på andre sider