matss Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 hei! er det noen som har erfaring med bestillig/kjøp fra http://www.ebay.com ? var innom der nå å tittet litt, så syns jeg lykter og liknende var sinnsykt billig! kom vel på ca 1000,- tilsammen med frakt! stemmer dette?? hehe :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnuRRe Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Kjøpte grøftelys, sideblinkers og emblemer til golf4 der nylig. Funka fett det :) Kosta vel drøyt 500 for grøftelysa og et par hundrelapper for sideblinkers. Emblema var det vel drøyt 100. Så det stemmer bra det :) Tok med frakt-forsikring til grøftelysa da. Var faktisk knekt et feste inni den ene, men det ordna jeg til slutt med no brakett jeg fikk lagd til. Orka ikke stryre med å sende dem tilbake, men det hadde sikkert gått fint :) Stod det i mail fra de som sendte meg varene ihvertfall. Gikk kjapt også. En ukes tid pr del. Siter 1998 VW Golf IV 1,8 Highline Solgt 1989 VW Passat GL Sedan 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet September 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 okey! hørtes bra ut detta :) får vel bestille meg noe når lønninga kommer.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris88 Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Hvor mye ble det i frakt? Var det fra Goingfast company eller? Siter - VW Golf VR6'93 - VW Golf 1,8'89 (utbedres) - VW Jetta 1,8GLi'90 (kræsja) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnuRRe Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Sideblinkers og emblemer var Goingfast ja. Grøftelysa var vel noe som heter Kayee. Grøftelysa kosta rundt 700 inkludert frakt. $65 for lyktene og $50 i frakt :) Siter 1998 VW Golf IV 1,8 Highline Solgt 1989 VW Passat GL Sedan 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Sideblinkers og emblemer var Goingfast ja. Grøftelysa var vel noe som heter Kayee. Grøftelysa kosta rundt 700 inkludert frakt. $65 for lyktene og $50 i frakt :) Slenger meg på her jeg :) Må man betale med kort via nett på Ebay? Eller kan de sende i oppkrav etc? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnuRRe Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 Slenger meg på her jeg :) Må man betale med kort via nett på Ebay?Eller kan de sende i oppkrav etc? Får vel fortsette å svare jeg da :) Jeg betalte med paypal. Er vel det man helst betaler med der. Man registrerer seg hos paypal med visakort, så bruker ebay paypal-kontoen din for å trekke fra kortet ditt. Oppkrav tror jeg ikke dem bruker.. skal ikke si det sikkert, men jeg har aldri brukt det ihvertfall. Siter 1998 VW Golf IV 1,8 Highline Solgt 1989 VW Passat GL Sedan 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 Sjekket dere at lyktene var e-merket? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnuRRe Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 Sideblinkersene står det ihvertfall E-merke på. Grøftelysa har jeg glemt å sjekke. Står ikke noe på glasset på linsene, men det står kanskje inni eller bakpå lyktene? Uansett så har jeg blindlokka som stod der orginalt, så blir det problemer med godkjenning bytter jeg bare ut midlertidig ;) Siter 1998 VW Golf IV 1,8 Highline Solgt 1989 VW Passat GL Sedan 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet September 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 de lyktene jeg har sett på på ebay, står det ikke noe om at de er E-merket hvertfall.. hmm.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg