Gå til innhold

Montering på BMW 1-serie

Ranger emnet


rynne

Anbefalte innlegg

Hei,

og jeg ønsker herved meg selv velkommen til et forum som ser temmelig bra ut! :) Takk!

 

Jeg er temmelig dårlig på disse greiene, men jeg har altså en 04' BMW 118i (?), og skal investere i 2x 12" subwoofere + forsterker.

Men, jeg lurte litt på om jeg må bytte ut den originale avspilleren på den? Har hørt at det er standard å ha temmelig dårlige muligheter for oppgradering på de originale avspillerene. Er det noen som har erfaring med 1-seriens originale spiller (som, helt ærlig fungerer veldig bra).

 

Takker meget,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar.

 

Nei, det hjelper ikke meg personlig - men hjelper helt sikkert kameraten min som skal hjelpe meg å montere. Men er det andre som har peiling, og faktisk for oversatt noe av det på linken, og gjort det om til en anbefaling om jeg burde slå til med cdspiller i tillegg eller ikke, så hadde det hjulpet litt. Vil bare ha en "second-opinion."

 

Om det er relevant, så er jeg ganske sikker på at selve spilleren er BMW Business tingen. Altså den i midten.

 

Tusen hjertelig,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

og jeg ønsker herved meg selv velkommen til et forum som ser temmelig bra ut! :) Takk!

 

Jeg er temmelig dårlig på disse greiene, men jeg har altså en 04' BMW 118i (?), og skal investere i 2x 12" subwoofere + forsterker.

Men, jeg lurte litt på om jeg må bytte ut den originale avspilleren på den? Har hørt at det er standard å ha temmelig dårlige muligheter for oppgradering på de originale avspillerene. Er det noen som har erfaring med 1-seriens originale spiller (som, helt ærlig fungerer veldig bra).

 

Takker meget,

 

Det går å skifte spiller i 1-serien. Har gjordt det før.

Send meg en mail, hvor du skriver om du har mulitifunksjonsratt, og eller PDC. Skriv også gjerne hva du kan tenke deg av utstyr. PS send mail...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår