mondeo rs Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Her er sida me 300 bilder fra treffet! http://picasaweb.google.no/fordsmax77 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 vi kommer nok igjen ja... har planer om å dra oppover på torsdag.... hvis det ikke regner da, for da blir det for glatt... Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrofish Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Takk til Dokka Gatebilklubb for nok et supert treff, passe høytidelig, med muligheter for masse banetid, og som nevnt god stemning! :) Litt synd det blåste såpass, men det var jo en fin unnskyldning til å holde seg i bilen;) Masse bra bilder er det her også, creds til de som sto i blåsten og knipsa og filma:) Litt nysgjerrig på om noen har noe opptak av noe slag av en sliten svart sierra is med rostiga plåtisar og muligens høy harryfaktor? Hadde vært artig å hørt lyden av de dobble gassera utenifra:) Siter - 92 BMW 318iS - 86 Sierra iS - "SR5000" -prosjekttråd her 4sale - 86 Sierra iS - prosjekt? - 98 323i Coupe banebil - 83/87 Audi 200 TQA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondeo rs Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Takk til Dokka Gatebilklubb for nok et supert treff, passe høytidelig, med muligheter for masse banetid, og som nevnt god stemning! :) Litt synd det blåste såpass, men det var jo en fin unnskyldning til å holde seg i bilen;) Masse bra bilder er det her også, creds til de som sto i blåsten og knipsa og filma:) Litt nysgjerrig på om noen har noe opptak av noe slag av en sliten svart sierra is med rostiga plåtisar og muligens høy harryfaktor? Hadde vært artig å hørt lyden av de dobble gassera utenifra:) Hallo meiner je fikk me noen runder me bilen din! skal få sett på filmen da je får tid til det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrofish Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 Heisann ja:) Hehe, det hadde vært moro om du hadde fått til det veit du:) Er bra med lyd inni bilen, (var ganske ør i huet på lørdagskvelden etter en time kjøring hver veg til og fra pluss kjøringa på bana der:D) men har jo ikke fått hørt om det er no fin lyd utanifra...;) hehe... Er det no offisielt publikumstall ute enda eller?:) Siter - 92 BMW 318iS - 86 Sierra iS - "SR5000" -prosjekttråd her 4sale - 86 Sierra iS - prosjekt? - 98 323i Coupe banebil - 83/87 Audi 200 TQA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 Nitrofish: Din låter som litt småkvass bilcrossbil. :) _DuDe| sin er litt mere Nasjonalbil. :volvsmile Skal ikke sitte her tre dager etterpå at det var sånn det var men.. team smurfen: Å du har for maskinist i brakka di nå? Kikke på sia di uten å finne så mye specs. Tenkte itte på at det var deg før je kom hemmat. Spant da litt bilen din også? :) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondeo rs Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 Heisann ja:) Hehe, det hadde vært moro om du hadde fått til det veit du:)Er bra med lyd inni bilen, (var ganske ør i huet på lørdagskvelden etter en time kjøring hver veg til og fra pluss kjøringa på bana der:D) men har jo ikke fått hørt om det er no fin lyd utanifra...;) hehe... Er det no offisielt publikumstall ute enda eller?:) Har set på filmen nå! er litt mye vind på filmen men enn hører nå litt ta bila utpå der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 legg gjerne ut noen klipp i fra filmen ja;) noen som skal oppover å kjøre på tørsdag oxo ell?:D Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
team smurfen Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 Nitrofish: Din låter som litt småkvass bilcrossbil. :)_DuDe| sin er litt mere Nasjonalbil. :volvsmile Skal ikke sitte her tre dager etterpå at det var sånn det var men.. team smurfen: Å du har for maskinist i brakka di nå? Kikke på sia di uten å finne så mye specs. Tenkte itte på at det var deg før je kom hemmat. Spant da litt bilen din også? :) Spant? jeg var der oppe bare å tok bilder og filmer... åsså satt jeg på... hehe, "smurfen" står hjemme i påvente av "vifte" fra usa:usa: Det står inne på hjemmesiden (som jeg har gjort om i dag) hva som er gjort med den som sitter i nå. Bare trykke på der det står "Bilen", å bla litt ned der:offtopic UPS... sorry:spermie: Siter http://www.losna-isbane.tk ------------- http://www.team-smurfen.tk Member of Vagina Wally skrensarlaug Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 _Dude|: HER har jeg filmet deg i 3m33sek. Ved 1:55 er det et drag fra deg som høres greit ut. Men til den som vil se den, last den ned! Regn med at den blir borte om et par dager! ca 100mb / 3:33min Prøvde å konvertere MOV2AVI, men måtte ha nyere QukTime v7.0 (har v6.5), og for å legge inn v7.2 kreves det XP SP2 hvilket jeg ikke har :( PS! Smekker nå opp et anna klipp. Kommer med url når den er oppe. dokka_gatebil_20070915_111_650hk4x4Scorpio.mov - ca 80mb / 3min. Samme gjelder her. Last ned om du vil se den mer enn én gang. Og blir nok slettet når det passer meg. smurfemil: innbilte meg en stund at det var deg i den blå vulvaen, men kanskje ikke alikevel. :D Det skreik da i hvertfall i noe på den. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
team smurfen Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Nei, satt på litt i en sierra da men. Morro det da. Hmm... Var det en slik Blå 240 med hvit bur der oppe? Bilder av den? Siter http://www.losna-isbane.tk ------------- http://www.team-smurfen.tk Member of Vagina Wally skrensarlaug Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Se etter en blå 240 med #12 på venstre siden. Ser nå at den har halvsnute og er generelt litt shabby. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Se etter en blå 240 med #12 på venstre siden. Ser nå at den har halvsnute og er generelt litt shabby. Det er en i fra brandbu.. jeg fikk med meg et par kompiser oppover... den bilen er shabby ja, men UTROLIG at den har overlevd den julingen den har fått igjennom dette året;) Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 _Dude|: HER har jeg filmet deg i 3m33sek. Ved 1:55 er det et drag fra deg som høres greit ut. Men til den som vil se den, last den ned! Regn med at den blir borte om et par dager! ca 100mb / 3:33min Prøvde å konvertere MOV2AVI, men måtte ha nyere QukTime v7.0 (har v6.5), og for å legge inn v7.2 kreves det XP SP2 hvilket jeg ikke har :( PS! Smekker nå opp et anna klipp. Kommer med url når den er oppe. dokka_gatebil_20070915_111_650hk4x4Scorpio.mov - ca 80mb / 3min. Samme gjelder her. Last ned om du vil se den mer enn én gang. Og blir nok slettet når det passer meg. smurfemil: innbilte meg en stund at det var deg i den blå vulvaen, men kanskje ikke alikevel. :D Det skreik da i hvertfall i noe på den. Hjerterlig:D Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg