B.T.i Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Men karer, han har jo litt peiling på vento så dette er nok best å overlate til ekspertene! Opps:uhhmmwhat?: , sorry, jeg skal straks gå på kjøkkenet å vaske koppene:hide :p Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW Vento Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 Du er klar over at du nettopp bumpa en tråd fra september for å "oppklare" noe som ble oppklart da? Hadde forresten ikke trengt å bruke paint for å forklare heller.. Som folk ovenfor har skrevet (du kan tydeligvis ikke lese), både Vento og Bora ble kalt Jetta i USA. Bilen er en Vento, eller Jetta om du vil.. Luring.. Eirik Det veit eg men eg fekk ikkje med meg svaret så ville berre sei det som det er så ingen spør om det samme. og eg er ikkje heilt dom heller Vento er både finare og bedre enn jetta. Skal ha meg ein Vento snart sjølv. kjør hard kjør stil, kjør VW uten tvil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 Det veit eg men eg fekk ikkje med meg svaret så ville berre sei det som det er så ingen spør om det samme. og eg er ikkje heilt dom heller Vento er både finare og bedre enn jetta. Skal ha meg ein Vento snart sjølv. kjør hard kjør stil, kjør VW uten tvil. Pirke pirke, det du prøver å si er at Vento i dine øyne er finere enn Jetta II. Eneste som skiller Vento og Jetta av samme generasjon er merket bakpå, rattet og litt annet. Som at USA fikk Jetta GLX med VR6.. Dessuten, du skjønner vel også at svaret ditt hadde vært helt feil om han hadde postet bilde av en 4-dørs Jetta II, og ikke en Jetta Coupé? Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 ...og om bakre siderute er delt i to eller ikke kommer vel mest an på om bilen er 2 eller 4-dørs... Finnes det 2 dørs-vento/jetta? Har jeg aldri sett... hmmm, merkelig... Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Finnes det 2 dørs-vento/jetta? Har jeg aldri sett... hmmm, merkelig... Jetta MK1 Coupe Jetta MK2 Coupe er ikke et fullt så uvanlig syn:) Jetta MK3/Vento Coupe er et uvanlig syn, for dem ble ikke levert som 2-dørs. Det finnes derimot enkelte som har bygd om til 2-dørs. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Nå er det vel heller aldri laget noen Jetta II Coupe, det er 2dr. Bare i land de ikke ble levert at de kaller det Coupe, dvs USA og England Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 Hmm... Jeg er ikke noen VAG-mann men den røde der kunne jo blitt tøff da. Liker ikke den blåfargen på den nederste, ser ut som en lekebil... Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Og der gikk visst hele teorien med ruter osv til vento fan i fra førde som har peiling på dette i vasken gitt, har du sett på makan.:yak: Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg