rs2tom Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Hei Hvordan ser dette ut? 380hk ts Racing chip BN pipes fra turbo ,uten cat. Åpent KN filter Garret Hybrid 3071 turbo fra 034Motorsport 1.7 til 1.8 turbotrykk Original Intercooler Originalt Grenrør Tror dere at dette lar seg gjøre, uten å skife Innmat.Råder ell Stempler Er det noe annet jeg bør tenke på, når det gjelder dette oppsettet.feks.større Dyser ,Bensinstrykkregulator eller pumpe Jeg er takknemlig for alle svar Siter LIVET ER FOR KORT FOR Å KJØRE KJEDELIGE BILER,,,,KJØP DEG AUDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teknikurt Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 Jeg har det oppsettet på min og det går helt fint... :popcorn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helten sjøl Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Effekter over 380-400hk frarådes med originalråder, men originalstemplene tåler +600hk iflg MTM. Grunnen til at rådene går (bøyer seg) er at de har en tynn smørekanal(som svekker råden) fra store-ende til lille-ende for å smøre krysspinnen, men de blir krokete når ladetrykket nærmer seg 1,6-1,7 bar og rundt 400hk. Forsterkede råder (H-Profil) (Autoverdi,Pauter,Carillo ol) har ikke trykksmøring av krysspinne, men denne smøres av oljedysene som også kjøler undersiden på stemplene og de kommer alle med SPS ARP bolter). Rådene har forøvrig samme dimensjon som mange VW-motorer (1,8GTI m/flere) med senterlengde på 144mm,Ø 50,5mm,ø 20mm og bredde 24,9mm og veier ca 425-500 gram stykket mot ca 750 gram originale. Standard lillamerkede (forsterkede fra fabrikk) rådelager og rammelager er gode nok til 600 hk. Siter Kjører polo Skrur på polo Jobber med polo Går i polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.