Brother Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Hvilken av disse 2 spillerne synes dere jeg burde velge? De skal brukes på frontsett og baksett som tåler mye mere en det de kan gi men er veldig lettdrevne så det går bra. Det som inntereserer meg mest er at jeg skal ha bra lyd for pengene og koble til en subforsterker. Er litt keen på Sony sin da det er usb og fjernkontroll som følger med uten ekstra kostnader men er lydkvaliteten ca. like bra? Pioneer DEH-3900MP: Sony CDX-GT410U: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Pioneer over Sony... anytime Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 alt før sony.... og pioneer før alt... :D Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axis91 Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Helt klart Pioneer. Har selv GT610 fra Sony, og er ikke spesielt fornøyd med den. Siter Mvh Sigurd Damman Bilstereo til familiebilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brother Skrevet September 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Ja blir nok pioneer på meg da. Har hørt masse bra om pioneer så blir nok denne jeg kjøper, men for all del har ikke noe imot sony og deres bra og fine produkter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg