Gå til innhold

Min Audi S3 "Purple Haze"

Ranger emnet

zzyber

Anbefalte innlegg

• Svar 115
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fant ut at mine var 35mm. men fant ingen der som var 35 mm:(

bilen din er helt fantastisk Fin! :D

du har forresten ikke vurdert face lift lyktene framme og? :)

jo har dt, men koster vel utrolig mye?

link om du evt har?

å vet du om dt passer rett på?

takk for hyggeli komentar:)

Utrolig fet bil:) liker felgene dine, passer utrolig bra.

har du kjøp deg nye lykter bak?

takk:D å dt samme til dg!!

nei har de samme som da jeg kjøpte bilen

org facelift lamper:)

Fet bil!;)

Hvor kjøpte du parklysa med xenon?

- Henrik

ikke xenon da, er HVITE LED FRA MEKONOMEN :)

så du kjøpte bare "diode pærer" derfra å byttet ut ?

-Henrik

har ikke byttet de i skiltlyset.. men parkpærene har jeg byttet åde er kjøpt på bilvarehuset eller mekonomen, (handlet til golfen også , vet de selger begge steder) hvite LED som sagt..

bak er dt pærer fra dioder. no

[v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan du prøve å gi link en gang til på di skiltlysene?:) kom opp sånn logg inn greier når jeg prøvde linken din..

vet man får tak i face lift lyktene på norsk bildelesenter, og på ebay.de men er ikke sikker på om lyktene på A3 og S3 er helt lik? :)

- Vw Caddy 2006

+ Audi A3 1999 (solgt)

+ Audi A3 2004 (solgt)

+ Mazda 323F 1990 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

con grats med feet bil du har...hvor store er felgene dine? de var jo helt perfekt, nice spiller også, egentlig så er bare alt really nice;)

takk takk

er 18

10 brei kant bak ;D

ble bra med ny spiller ja:)

fungerer bra:)

kan du prøve å gi link en gang til på di skiltlysene?:) kom opp sånn logg inn greier når jeg prøvde linken din..

vet man får tak i face lift lyktene på norsk bildelesenter, og på ebay.de men er ikke sikker på om lyktene på A3 og S3 er helt lik? :)

skal skjekke ang lykter senere:)

funderer på å bygge om til to polede blinklys pærer så jeg får svakt orange lys hele tiden:)

linken fungerte:) Tusen takk!

ikkno stress:)

[v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritrå bil du har! Må jeg virkelig si :) Kan tenke meg det er surt å måtte betale så stor fartsbot, brude vært unnskyldt for høy fart med en slik bil, eller generelt med biler som har S, Hehe :D

takk takk:)

hehahe;d sier noe der:p

men skulle ha sett det 80 skiltet gitt.. lå jo i 111 i 100 sone egentlig..

men men

sånn går dt;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider