Joastarlet Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 jeg skjønner ikke helt problemet til folk? det er jo stilrent og ødelegger jo ikke selve skrive delen. jeg syntes det ble tøft ihvertfall.. Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 feil å si at designet var stygt. det er bare det at det er littegranne for mye kontraster ute å går nå så man blir sliten av å stirre i skjermen etter en liten stund.. Men det er jo 2 fine funksjoner oppe i høyre gjørne som hetere "Minimer" og "lukk" ;) Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 haha! syntes det var kult jeg. litt uvant bare.. "annonser fra google" plager meg mye mer.. å det værste er jo den cdon greia.. skryter på seg å ha alle de beste bilfilmene eller hva det står, også har de ikke en jævla film som er verdt å se!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 vel, reklame må man ha for å holde siden oppadgående. Designet var kjempekult, men som mange sier, man blir sliten av å se på det. Store kontraster. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 Dere som klager på sort ramme og kontraster vet kanskje at det er nettopp derfor monitorer med sort kabinett ikke får TCO-godkjenning. Det er en grunn til at kontor- og datautstyr har nettopp den nitriste gråfargen de har. Og de av oss som er så gamle at de husker Word Perfect med sin sexy grå skrift på blå bakgrunn, er dette et resultat av forskning på hva som er minst ubehagelig for øynene våre. :) Når det gjelder plakaten/grafikken i toppen synes det ikke så fort du scroller nedover for å lese. Og der oppe er det jo bare menyer og reklame, så forhåpentlig tilbringer du ikke så enormt mye tid der, men ett til to skjermbilder lengre ned. Det gjør i hvertfall jeg. Og som sagt blir det borte igjen om en fjorten dagers tid. :) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 Variasjon er bra, men jeg synes også at overgangen mellom den svarte reklamen og den grå bakgrunnen ble litt for stor. men ellers så ble den nye layouten på reklamen mye bedre enn den forrige. Håper jeg får se litt av det i framtiden også. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls99 Skrevet September 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 Om ikke vakkert så ble det hvertfall bedre enn det var. Håper jeg slipper å den forrige igjen Siter Volvo V70 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kallas Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 Syntes det var fet jeg:) Siter Chuck Norris doesent sleep, he waits.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 For et rått design altså! helmaks! :titties: :hellothere: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg