monAry Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Hei... Hva er dette? B3 eller B4? :driving Siter Har visst hatt for mange biler til at det er plass i signaturen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndyGizzle Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 Ser ut som en B4 front iallefall. Siter 1992 Audi 80 2.0S [www.torpify.net] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 er en b4 ja Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monAry Skrevet September 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 takker.. har aldri skjønt forskjellen på b3 og b4 :) Siter Har visst hatt for mange biler til at det er plass i signaturen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 B4 har andre typer fangere som er lakkert helt ned, bredere hjulbuer, snutepanser, smalere dørlister, andre lykter og rundere hekk. Er ihvertfall det som er forskjellen eksteriørt Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 b3 ble laget fra 1987-1991,og b4 fra 92-95? Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monAry Skrevet September 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 b3 ble laget fra 1987-1991,og b4 fra 92-95? Ja, stemmer... Har søkt og lest litt om det nå, akkurat sånn det er etter det jeg har skjønt :) Forresten, bildet av bilen er den jeg skal hente i slutten av neste uke :) Hva synst dere? Siter Har visst hatt for mange biler til at det er plass i signaturen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 den så veldig fin ut den, hvordan motor er det? Og i slutten i neste uke selger jeg min :D Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 heter jo EGENTLIG ikke B3 og B4. Men, stasjonsvogn fikk man ikke på tidligste utgaven. Sedan har hatt facelift. Coupe har igrunn ikke endret seg og alltid vært tidlig utgave, og Avant kom kun på siste utgaven. Faktisk så er sideblinklys på typ 89 de samme som er på Avant. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sætran-Racer Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 B4 har snutepanser, det har ikke B3! Det er den største forskjellen... Siter Volkswagen Passat 1.8t 97 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 jeg har b3 med snutepanser:cool: så kan nok ikke bare se på det Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 jeg har b3 med snutepanser:cool: så kan nok ikke bare se på det Det er veldig mange som bygger om B3 front til B4, men tar jeg ikke helt feil var det noen B3'er, helst coue, som kom med snutepanser helt på slutten av produksjonen. De siste b4'ene hadde også andre dørpanel Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg