Gå til innhold

Bytte til S3, trenger tips og veiledning:)

Ranger emnet

Mr_Q

Anbefalte innlegg

Hey.

Har da som sagt tenkt litt på å bytte til s3, men er det verdt det?

har en 2000 a3 1.8turbo quattro som har gått 102000km.

Bilen er hel og pen og ingen skader.

Før evt bytte blir skjørter og frontleppe montert.

har ettermontert facelift bak, og er satt in kn filter fra dahlback. Har oxo liggende stabstag foran og instrumentholder til a stolpe i carbon.

tøyseter, klima, ny pioneer spiller med phonokabler, remote og strøm/jording ferdig lagt opp.

nettopp vært på service o byttet profilreim til klimapumpe.

tåkelys i hovedlykt, xenon nær og fjern, rs4-2 18" felger med nye dekk og kleber piggdekk på helt nye 15" orig felger.

bilen er ambition og fremstår som veldig hel og pen.

bilder kommer snart, skriver fra jobbpc så den begrenser ting jeg har lov til;)

men spm mitt er jo egentlig om det er verdt det å bytte, og hvor mye jeg kan få for min og hvor mye jeg må legge i til s3.

vil oxo nevne at min har mobilitetsgaranti til 117000km, og bruktbilgaranti gjelder fortsatt.

håper på svar, mvh lasse

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

betaler 13500 i forsikring på min, full kasko, leiebil, 16000 kjørelengde, 8k i egenandel

[v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

s3 er s3.

a3 er a3.

hehe;)

Uansett om man har q turbo å skinn på en a3, er det fremdeles ikke en s bil.

Noe spesielt med de..;)

ja er sant det da, s3 er spesiell, så du anbefaler investering?

taper de seg saktere i verdi?

what to do?

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså, er noe ved å ha en s-bil.

vært penegene, mener jeg. (om du har råd, og om du er bil int)

Selv om a3 s3 er meget likt, er det alikevell store forskjeller.

Men om du egentlig ikke har råd, å må slite for å få råd til den, er det ikke vært det.

men for min del, fornøyd med bilen. (hvertfall da den blir frisk igjenn)

S3 00" <3 <3

Toyota Corolla 95"

S3 01" :-) (SOLGT)

A3 99" 1,8T :-) (SOLGT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså, er noe ved å ha en s-bil.

vært penegene, mener jeg. (om du har råd, og om du er bil int)

Selv om a3 s3 er meget likt, er det alikevell store forskjeller.

Men om du egentlig ikke har råd, å må slite for å få råd til den, er det ikke vært det.

men for min del, fornøyd med bilen. (hvertfall da den blir frisk igjenn)

har god råd, så det ekke prob, men har ikke lyst til å tape masse penger i bytte av min, eller hastesalg lissom.

faen hadde vært fint og kunne skikkelig prøvd ut og sett på en s3:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke 1.8T biler, og spes quattro er noe som en taper så mye på ;)

De er ganske attraktive, og om din ser noenlunde ut, og prisen er ok, er det en ganske kjekk bil å ha, nå som vinteren kommer snikende..

S3 er en morsom bil! :) Den er jo den ypperste av kategorien.

( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line

(x) 06´ Bmw 325iA touring

(x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line

(x) 98´Audi A3 1.8T ambition

(x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke 1.8T biler, og spes quattro er noe som en taper så mye på ;)

De er ganske attraktive, og om din ser noenlunde ut, og prisen er ok, er det en ganske kjekk bil å ha, nå som vinteren kommer snikende..

S3 er en morsom bil! :) Den er jo den ypperste av kategorien.

ja det er min mening oxo, men nå har det jo blitt en enfring i planene oxo. hehe, dama har jo sitt og si, og jeg er jo enig, så nå blir det nok byttet i 2003-2006 audi a4 1.8tq stv.

tenker litt fremover, og jeg synes jo de er utrooolig deilige de bilene:) noen som synes jeg er helt fjern og på tryne da eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider