Gå til innhold

Om du skulle funnet på en ny og smart/nyttig ting!?

Ranger emnet

Olsen_nissan

Anbefalte innlegg

Ville laget en bil med atom kjerne motor eller hva det heter jeg. Sånn som U-båter har. 1000-1500 hk og du trenger ALDRI å fylle drivstoff.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flyvende biler :D Eller ett litte helikopter som de driver og holder på å produsere i kina, som skal koste mindre enn en bil.(men det har de jo allt funnet opp :D )

Kortere arbeidsdager kan kanskje noen finne opp? =D

Men fra spøk til alvor, så synes jeg noen kan finne opp en mot kur mot allt som er av sykdommer. Og nye motorer som er lette å hente ut effekt av og som tåler endel mer enn nådagens motorer..

Men jeg pleier å gå rundt på jobben og tenke på hva jeg kan finne på..har mange ideer, men er værre å få dem til live.

Også hadde det ikke gjort noe om noen hadde funnet ut en "drink miks" som hadde fjernet all sprit smak og gjort det om til forskjellige brus smaker.. Ikke det at jeg ikke liker sprit smaken, men den som finner det opp hadde nok tjent en greit slump med penger på det ;)

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Kill-switch" En knapp jeg bare trykker på for og ta livet av de jeg vil... Politikere kunne vært prøvekaniner ;)

Kald-fusjons motorer...

En "mute"knapp på kjerringer\foreldre ;)

Kokke-trente Pandaer.. Så jeg slipper og sette i grandisen selv :D

Og sist men ikke minst; en spesiallaget Killswitch som tar livet av den stygge IDIOTEN som fant opp alle de SPRENGTE patentene på Citroen ZX :mad:

1988 Golf II aka. Helene

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville laget en bil med atom kjerne motor eller hva det heter jeg. Sånn som U-båter har. 1000-1500 hk og du trenger ALDRI å fylle drivstoff.

Spør om du får tegningene og spesifikasjonene til denne, så sparer du deg mye arbeid i planlegging...

http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Nucleon

tankestyring kan være fint til masse annet også bilkjøring feks :D

Kan tenke meg andre og bedre forslag å bruke det på.. Kvinnfolk f.eks

Lenke til kommentar
Del på andre sider