Gå til innhold

Trenger hjelp til AG-kjøp

Ranger emnet


bjorke

Anbefalte innlegg

Nå som bilpleiebasillen har satt seg, så føler jeg at det er på tide å oppdatere samlinga. Har allerede:

 

Meguiar's:

-Wasmitt

-NXT Shampoo

-Quick Clay Kit

-12x Pads

-ScratchX

-Deep Crystal Paint Cleaner

-Water Magnet

-3x Microfiber

-Hot Rims All Wheel Cleaner

-Insane Tire Coating

-Quick Detailer

-Speed Detailer

-NXT Wax

-Gold Class Wax

-NXT All Metal Polish

 

Autoglym Ultra Deep Shine

 

Men etter å ha lest her, samt å tråle gjennom Autogeek.net webshoppen, har jeg festet blikket på mer produkter. Føler at jeg vil ta steget videre og prøve en DA-maskin. Men kan jo null og niks om dette, og trenger tips og råd.

 

-Er Porter Cable 7472 en god maskin? Hva trenger man i tillegg(Omformer?) Evt. annet alternativ? Ultimate?

 

Dette er en liste over hva jeg har lyst å bestille:

 

-EZ Detail brush

-Grit Guard

-MG #83

-MG #80

-MG #21

-Pinnacle Souveran

-Litt mer microfiberkluter

-Noe mer???

 

Sier ja takk til hjelp og tips!:doh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-EZ Detail brush

-Grit Guard

-MG #83

-MG #80

-MG #21

-Pinnacle Souveran

-Litt mer microfiberkluter

-Noe mer???

 

Noe Mer?

 

"trekker pusten"

 

Nei da, så bra ut det, Kjente og gode produkter til en helshining av bilen, men det er tonnevis med bra produkter mht AG, så det er bare å kaste seg i det..Du kommer sikekert ikke utenom feks XMT serien, Menzerna, DuraGloss, Guzzler, ShMitt..

 

UDM får bra respons på AGol (så deg der også) så det står endel "reviews" om den som er 99,9% positive..Har PC selv med omformer og det funker bra, men det hadde vært deilig med en maskin som gikk i "standard" stikk mht skjøteledninger osv..

 

Tror den blir en hit over i England også, da det er lite eller ingen konkurent til dennne over her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny utgave på en måte? Har lest litt rundt og funnet endel guider7veiledere til Porter Cable, men ingen til UDM.

 

fungerer på samme prinsipp som PC - Porter Cable så kan du den ene maskinen så kan du den andre.

 

UDM, har som jeg vet om per dags dato problemer med at av/på knappen stikker ut slik at hvid man legger den i fra seg så må man være forsiktig at den ikke slår seg på. Her holder de på med å lage en forhøyning rundt av/på knappen slik at den skal bli sikrere.

 

Ellers så er hastighets regulerings knappen større på UDM enn PC så man trenger ikke å bruker finger tuppen/neilen for å stille hastigheten.

 

PC har på sin side lenger ledning enn UDM, i tillegg finnes det også en versjon av PC som har 20 fot ledning eller noe slikt.

 

Er vel egentlig litt smaks sak med hvilken man ønsker å bruke og hvilken man eventuelt liker.

 

Jeg kommer garantert til å vente på UDM.

 

Frank

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår