Gå til innhold

Voks etter NXT Tech Wax?

Ranger emnet


larserso

Anbefalte innlegg

Hahaha, for å si det sånn så hadde det skjedd hvis eg hadde fått bestemme... MEN har enkelte butikk sjefer som ikje blir me på den e eg redd!

 

Har hatt besøk av (bjørn?) eller noe hos panvulk og han hadde en liten gjennomgang i produktene.. men vi var 4-5 stk som var til stedet..

Chevrolet Celebrity 2.8 V6 *wannabe chevy*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Panvulk betalte det meste av moroa (det koster jo nesten ingenting) men det er ikke nok med et enkelt kort kurs for å bli god nok, man må teste produktene selv og gjøre seg opp erfaringer... og så er det greit å "fylle på" med et oppfriskningskurs en gang iblant!

'00 Mercedes ML konebil

'98 Mercedes C220 arbeidsbil

'94 Fiat Coupe 16V morobil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billigere å sende alle extrahjelpene inn her på bilpleie delen på bilforumet da....Gaaarantert mindre fyll blir det også..

 

Men fra spøk til revolver, opplæring av ansatte/personalet mht hva det nå en er, er viktig, og det ville jeg (om jeg hadde import på bilpleie produket) vært veldig opptatt av som levrandør, du kan ikke kjøpe entusiastisk personale mht annonsering, hva en butikk ekspeditør forteller deg er bra og hva som ikke er bra er vel ofte vekleggende mht hva forbrukeren går ut døren med. Dette tror jeg ikke alle skjønner, for om feks TW tar med seg alle på danskebåten for testing av det ene eller det andre, kommer garantert 70% av de som er med der til å pushe TW de neste ukene/måndene. Hvorfor? jo fordi de liker de som selger TW, og har akkurat fått høre at det de andre har er feil, og det de selger er best, sef ikke altid best for forbrukeren å bli anbefalt et produkt som er mer jippo en bra, men det er det vi har forumer for, der "dreper" vi di dårlige valgene rimelig fort når noe blir testet, samt at smaken er jo, som kjent som baken.....delt....

 

Han som jeg handlet Meguiars bilpleie produkter av første gangen på BilXtra hadde garantert vært på ett eller annet Meguiars kurs, og det kan jeg jo takke for nå da det har kostet meg masse penger og gitt meg en STOR glede her i livet å se rene, pene og blanke biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår