krest Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 Hei, er litt ny på feltet og for å være sikker spør jeg. Jeg ser at på min bil audi 80 står det oppgitt ET 45, men så ser jeg at folk bruker felger med mindre ET en dette. Er det slik at ET oppgitt for bil er en "maxgrense" for det du kan ha på felger? Siter Audi V8 3.6 Audi A4 1.8 20V Quattro Ford Granada 2.8 Gl Audi 80 2.8E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 ET er impress, altså hvor langt inn i hjulbuen felgen vil sitte. Lett forklart. Jo lavere ET jo lenger ut kommer felgen, jo høyere ET jo mer luft vil det være mellom felg og skjerm innover Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krest Skrevet September 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 ET er impress, altså hvor langt inn i hjulbuen felgen vil sitte. Lett forklart. Jo lavere ET jo lenger ut kommer felgen, jo høyere ET jo mer luft vil det være mellom felg og skjerm innover Er det noen regler som forklarer hvor liten inpress/felgdim. man kan ha? Slik at jeg ikke kjøper noen felger og blir slaktet ved en kontroll? Siter Audi V8 3.6 Audi A4 1.8 20V Quattro Ford Granada 2.8 Gl Audi 80 2.8E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 Slå opp i megastickyen som er klistra øverst i dette forumet. Der finner du femti tråder som forklarer ET med bilder og skisser og fandens oldemor og hennes puddel. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg