Chris_ Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 Her om dagen fikk jeg plutselig ikke til å kjøre opp og ned(elektrisk) det ene vinduet mitt bak. Tror det muligens ikke er noe værre enn att noe har ramlet ut av plassen sin for jeg hører motoren går når jeg trykker på knappene. Så jeg dro ut full av pågangsmot for å se på det, og begynte å skru av dørtrekket. Alle skruene ble skrudd ut å trekket prøvd å dratt av men til min store forundring ville ikke trekket løsne oppe ved vinduet. Jeg vil jo ikke bryte for mye på det som dere skjønner, tok jo i en del men helt fast sitter det. Rikker seg ikke en mm en gang. Er det en festeanordning jeg ikke har fått med meg eller er det sånn fordi det er "nytt" å ikke er tatt av før? Bilen er en 99' Opel Astra 1,6 16v Sport STV Siter 99' Opel Astra 1,6 16v Sport Stv x 89' VW Golf GL x 84' VW Golf CL x 86' Ford Orion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hrex83 Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 Du må løsne den gummi/plastlista som sitter oppe på toppen inn mot ruta. Bend den forsiktig opp med en flat-trekker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg