454Chevelle Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 Hei, skal ha meg en radiator ti chevella nå men får ikke bestemt for hvilken men jeg lurer på om denne er noe å gå for.. ? http://www.rondavisradiators.com/radgallery.htm bare å scrolle litt ned så finner dere den.. :m'm: .. motoren er en 454 med automat kasse, er det bedre å ha en separat olje kjøler eller innebygd i raddisen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 Med integrert oljekjøler får du fortere opp riktig arb.temp hvis du skulle finne på å fjøre på kalde dager. Ekstern oljekjøler gir bedre kjøling HVIS du monterer den riktig. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 Egentlig ingen for eller imot løs kjøler... Ditt valg... Men mindre løse deler tycker vi om...:D Men åssen går det med bilen din ?? Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
454Chevelle Skrevet September 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 Ok.. tenker jeg går for integrert olje kjøler da.. :m'm: .. men hva synes dere om radiatoren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
454Chevelle Skrevet September 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 Egentlig ingen for eller imot løs kjøler... Ditt valg... Men mindre løse deler tycker vi om...:D Men åssen går det med bilen din ?? Joda det går frammover det, neste steg nå er vel å få lakkert den.. hadde vært jobb for deg det Bead? hehe. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg