oletider Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 har bytta topp pakning på motoren min, har stilt reimhjulene å alt riktig, allt står over ens med merkene, men fusker å står i. men har hørt litt forskjellig hvordan jeg skal stille det hjulet til tenningen, noen sier rett opp mot tenningen og andre sier mot merket. Siter VW golf 2 bruks bil. Ford sierra Cosworth rwd hærjebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 du har nok blanda en pluggledning eller to... Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oletider Skrevet September 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 ja det finner jeg ikke heller ut hvordan de skal stå:P noen som hvet? Siter VW golf 2 bruks bil. Ford sierra Cosworth rwd hærjebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oletider Skrevet September 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 har skjekka ut det med plugg ledningene i dag, prøvd mye fosrskjellig, intet funker. hatt av IC og radiator og diverse som må av for å komme til reima, å skjekka at alt sto som det skulle. alle merker på merkene . så skønner faen ikke hva som er feil. trenger hjelp Siter VW golf 2 bruks bil. Ford sierra Cosworth rwd hærjebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 har skjekka ut det med plugg ledningene i dag, prøvd mye fosrskjellig, intet funker. hatt av IC og radiator og diverse som må av for å komme til reima, å skjekka at alt sto som det skulle. alle merker på merkene . så skønner faen ikke hva som er feil. trenger hjelp Du har plugg kabler i rett tennings rekkefølge da? 1-3-4-2 Fort gjort å snu tenninga 180 grader.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oletider Skrevet September 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 har den i 1342 ja, men er det samme hvor 1 begynner henn? bare snu lokket 180 grader? Siter VW golf 2 bruks bil. Ford sierra Cosworth rwd hærjebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 har den i 1342 ja, men er det samme hvor 1 begynner henn? bare snu lokket 180 grader? 1 Skal selfølegli begynne der rotor peker når du har tenning på syl 1.. ikke rart om det er feil om du bare har satt d dit.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oletider Skrevet September 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 åssen skal jeg klare å finne ut av når jeg har tenning på syl 1? Siter VW golf 2 bruks bil. Ford sierra Cosworth rwd hærjebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 åssen skal jeg klare å finne ut av når jeg har tenning på syl 1?Om registret ditt er rett så har du ett merke på veiva.. når du har den der er det enten tenning på 1 eller 4. det ser du om du plukker av toppdekslet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 ett tips er jo å sette et tynnt skrujern inn i hullet til tennplugg 1, så ser du jo når 1 er på topp ganske raskt:) Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg