klovnster Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 funka hos meg.. Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Nå har jeg gjort det jeg kan for å finne årsaken til støy/uling i bilen.. Etter mye makk byttet jeg ut hele spilleren.. Å da var støyen borte.. Spilleren har fungert helt fint uten støy når jeg har brukt den på en Earthquake PH2000.2 som driver et sett Soundstream RF60C.. Men når jeg skulle koble opp resten av anlegget (sub og forsterker til den) kom støyen. Har prøvd å koble tilbake som det opprinnelig var før støyen kom, men ingen forksjell.. Spilleren er forøvrig en Pioneer DEH-P88RS. Hva skal jeg gjøre med spilleren? Sende inn på reperasjon? Eller er det en smal sak og fikse? Merkelig det skal skje helt uten videre.. Spilleren er ikke mere en 1 måned gammel. Velkommen i klubben. Jeg har samme spiller som deg, og jeg har hatt akkurat samme problemet. Det som viste seg og være problemet var at jordinga til sub-utgangen var fucked. Det vi gjorde var og ta en ledning, surra den rundt sub-utgangen og så festa vi den i spilleren. Problem - løst! Men det er en ganske jalla fix da. Så egentlig burde fått noen med peiling på sånt til og åpne spillern og se på det. Er sikkert noen ledninger som er svidd av og må loddes. Skjedde bare helt plutselig hos meg og... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg