turbohans Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 bilda av nyscootern min Siter husaberg fe600 polaris rmk 700 2008 volvo 240tic RIP rmk 900 RIP volvo 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potato Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 GROM! Faen, scooterføret har faen ikke vist seg her på Helgeland denne sesongen! Var litt i begynnelsen av desember, men nå er det jo faenmeg sommer temp! 8 grader..Og er meldt kraftig regn med fare for flom fra imorgen :-( Noen som har en vannscooter jeg kan ta i bytte? :D Siter For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Desember 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2007 YouTube - Drag Race JEEP vs SNOWMOBILE on Water Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fighter Skrevet Desember 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2007 YouTube - Drag Race JEEP vs SNOWMOBILE on Water Det der er rått! Siter Nissan Primera SRi 1996 X-BMW 520i 1991 X-Volvo 745 GLT 16v 1990 X-Volvo 360 STING 1988 X-Volvo 740 GL 1986 X-Volvo 245 gl 1991 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 Det der er rått! :oohh rimelig sykt ja Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 men paal, viking 067, luzifer er dere ikke med å bidrar i scooter tråden a??????? Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Februar 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 bygdas råeste snøscooter :disco Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Februar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 men paal, viking 067, luzifer er dere ikke med å bidrar i scooter tråden a??????? Tja, bidrar med Digatron, Boondocker, BMP og tålmodighet i første omgang. Resultatene kommer engang...... :viske: Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Februar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 du bor på svalbard Viking067? åssen er reglene for snøscooterkjøring der oppe? skal på firmatur 4 april dit, og lurte bare på om jeg får leie snøscooter:) før fikk man jo scooterlappen på billappen, men jeg har bare moped og bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Februar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 sicarlse, bare lei deg skuter du.Har du billappen så kan du kjøre skuter. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Februar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 alle i firmaet får scooter, er i alle fall planen. de spanderer:) men hadde jo vært konge å slippe å sitte på, men kjøre sjøl:) så du er sikker på det går? de er ikke nøye på slikt der? vi skal jo på en guidet tur, 9 timer elns, så er jo et opplegg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Det går nok helt bra det. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Louie Cifer Skrevet Mars 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 Noen som kan svare meg på et spørsmål? Vurderer å flytte til vestfold for å jobbe. Regner derfor med at det er like greit å selge scooteren for det er vel dårlig med kjøremuligheter der nede? Noen som vet hvor langt fra tønsberg jeg må for å få lufta scootern?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Louie Cifer Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 ttt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 Noen som kan svare meg på et spørsmål? Vurderer å flytte til vestfold for å jobbe. Regner derfor med at det er like greit å selge scooteren for det er vel dårlig med kjøremuligheter der nede? Noen som vet hvor langt fra tønsberg jeg må for å få lufta scootern?? ta kontakt med luzifer om du har flyttet ned å har scooter ennå..han er en del over i sverige å kjører..han bor i tønsberg ;) hvem har fått luftet snøscooteren denne sesongen da? snør litt i kr sand..så synd den ikke står i garasjen ..lol..gleder meg hvertfall til første tur ja :) Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg