Count Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Her er'n, kos dere gutter, er veldig spent. ;) Siter 24v Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 her er et forslag Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Count Skrevet Oktober 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Hihi.. Den skulle nesten hatt gullfelger og da, siden den vart så knallblå! Kanskje du kunne lagd en fast&thefurious versjon av den, med effektlakk, neon, spoiler, klistremerker på siden og ellers det som skulle vært med. ;) Siter 24v Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 lager en til deg i morgen må sove snart Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 :D her er mitt bidrag....skal se om jeg kan få satt på no plastikk og sånn etterpå...:D Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 oi...glemte bilde, men her er det Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Ytterligere senket, bygget om til 2-dørs, fjernet noen av de fæle refleksjonene i kromen, BBS LeMans-felger, neddratte originalfangere og sideskjørt, sota ruter, lakka blå... EDIT: Får faen ikke frem verson 2 (som jeg helst vil vise dere) Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Nytt og forbedret forslag. Gull felger (og skiver), flames på siden og subaru wrx spoiler, nye sideskjørt (fine) og ny bakfanger. ble velsig fornøyd med denne bilen ser nesten ekte ut. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Count Skrevet Oktober 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Hmm.... Kan jeg få se original farge (kanksje litt dypere og mer glansfull) med gullfelger og skiver, samt den forddekoren på siden i gull? og et kushår høyere enn det siste bildet. :) Siter 24v Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 her Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Count Skrevet Oktober 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 DEN likte jeg veldig godt! Hvor store skal vi si felgene er? 20"? Litt matt i lakken kanskje..? ;) Siter 24v Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Originally posted by Count DEN likte jeg veldig godt! Hvor store skal vi si felgene er? 20"? Litt matt i lakken kanskje..? ;) kan vel si 19" 20" :)... skal se om jeg få ordna litt bedr lakk:) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 vet ikke om lakken ble bedre.. ,men fikk med listene i Krom nå.. + drom igang nå Lens flare for å få fram sola igjen som gjorde at lakken din ikke så matt ut Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg