Gå til innhold

Antall Liter i en kasse + bassrefleksrør?

Ranger emnet


sc0ot

Anbefalte innlegg

LIB har to forskjellige subber, 1201 og 1212.

1201 har jeg ikke testet, men 1212 spiller bra i 30-40 liter lukket og 50-60 liter tunet til 35-45 hz avhengig av hva du er ute etter.

 

Mvh

Stian

Mvh Stian

 

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Porta kasse gir ofte ett litt høyere lydtrykk ved enkelte frekvenser.

 

Jeg mener å huske att Lib er samme som Dynabel 9412.

 

Og da trur jeg de fleste vil like dem best i lukka kasse.

 

LIB er IKKE det samme som dynabel... Dynabel sine elementer har en annen oppbygging av bedre materiale, og bedre kvalitet... Men chassie er nok fra samme fabrikk ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LIB er IKKE det samme som dynabel... Dynabel sine elementer har en annen oppbygging av bedre materiale, og bedre kvalitet... Men chassie er nok fra samme fabrikk ja...

 

Trodde ikke du kunne finne på å si noe sånt...

Eneste forskjellen på LIB-1212 og DY9412 er antall spoler!

LIB-1212 er dobbel 4 Ohm og DY9412 er enkel 4 Ohm.

Elementene lages på samme fabrikk.

Mvh Stian

 

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sagt at de ikke lages på samme fabrikk jeg, hvor får dere det fra??? Og beviset ligger jo i TS parametrene, er det så jævlig vanskelig for dere å forstå da.... Er jo også 2 spoler på LIB, er ikke det en forskjell da?? Fordi om 2 elementer er laget på samme fabrikk, behøver ikke bety at de MÅ være like...

Så da synes jeg det er opp til dere å BEVISE at de er like ;)

End of story...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil ikke se forskjeller hvis du setter LIB, dynabel eller goliath ved siden av hverandre. De handler fra samme fabrikk. De får en katalog fra fabrikken med bilder og specs. De velger ut hvem de ville ha også får de det elementet med logoen sin på.

Forskjellene er at LIB valgte den med 2 spoler.

 

Rockford lager 2 identiske elementer, en med 1 spole og et med 2 spoler. Er det 2 helt forskjellige elementer da?

Chiptuning og diagnose

www.tntuning.no

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår