truhaa Skrevet September 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 Den er i svakeste laget etter min mening, funker ok til å legge på en tynn sealer, men ikke noe særlig mer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pirex Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 Må si meg enig med Truls her, så vidt den klarer å legge på voks. Siter Audi Allroad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonapett Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 Oki.. Bør holde meg unna den da.. Men er den dårligere enn hånda eller? :) Siter Golf MK3 1.8L 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet September 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 Ja nesten, handa di tåler mer press en den maskinen der vil jeg tippe.. De med to hoder fra biltema el clasern er bedre valg, de har justerbar hastighet og tåler en del bruk, noen nye Cyclo pads på de og du ordner det meste av lakk jobber Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonapett Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 ok.. Men jeg syntes det virker så tungvindt med to hoder. Har mest lyst på en-hodet.. Noen tips der??? Siter Golf MK3 1.8L 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Nå begynner det jo å bli ganske så kaldt i været ute. Hvordan er det å maskinpolere ute når det er rundt 10 grader for oss som ikke har noe sted å stå inne? Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonapett Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Bare det å polere i det hele tatt når det er under 15 grader begynner å bli vanskelig. 15-20 grader er best etter min mening. Når det er 10 grader tar det en evighet før voksen tørker og den blir vanskelig å få av. Mulig det finnes bilpleieprodukter som kan brukes i kaldere vær.. :) Siter Golf MK3 1.8L 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet September 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Liker ikke å polere for mye under 15c utendørs.. Eneste 1 hodede DA maskin jeg kjenner til som er noe å satse på er PorteCable sin som du finner på Autogeek, men denne trenger en omformer da den er for det amerikanske strømnettet. Om ikke så alt for lenge kommer det en maskin som heter UDM på AG for det europesiske strømnettet, det tror jeg blir en høydare....(den finnes med 110w nå da, men da trenger du en omformer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonapett Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 ok. Takk for svar :) Da får jeg vente på den maskinen vettu. Siter Golf MK3 1.8L 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Jeg skal lett ha UDM når den kommer! :D Det man sier om å begynne med den minst agressive kombinasjonen. Jeg regner med at det er greit å droppe å prøve finnishing pads.. Men si at skal bruke compound på light cutting pads. Gjør jobben ferdig og vasker padsene etterpå. Går det greit at jeg bruker samme pad på en mild polish? Eller vil det ligge igjen slipemidler osv i paden og lage riper? Bruker XMT Pad Conditioner på padsene, men det kommer jo produkt inn i padene uansett. Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet September 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Ofte greit å starte med light cutting pads, men personlig har jeg fått gjort mye med en bløt pad også, kommer ann på hvor ille lakken din er, er det lite roser ol kan du fint teste den bløte først...Dette er sånt du ser/synser med etter en liten stund også, jeg tester ikke bestandig de lettetste produktene på bilen lenger, ser ofte hva som trengs av produkter når jeg ser lakken, men det blir aldri startet med ull og MG 85 om du skjønner..;) Så fremt du vasker padsen kan den fint benyttes med et annet produkt etterpå, bare ikke gå rett fra compound til sealer du på samme pad uten vaske det er ikke noe smart.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonapett Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Noe her som kan brukes da??? http://www.ntt.no/modules/kat/index.php?gruppe=4&op=search Siter Golf MK3 1.8L 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dennis87 Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Hvor får man kjøpt en slik omformer og hvor mye koster den? Hvilken maskin er best av UDM eller porter cable? tenkte å kjøpe en slik XMT pakke fra Pinnacle med maskin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Etter som jeg jeg har forstått det, kommer den en ny versjon av UDM rundt nyttår som passer det europeiske markedet. UDM er visst en "forbedret" utgave av Porter Cable, mer power osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Noe her som kan brukes da??? http://www.ntt.no/modules/kat/index.php?gruppe=4&op=search Det så ikke ut som de hadde noe jeg hadde turt å bruke... Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg