NeDDz Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Denne bakplata og padsa dere sier kommer fra Fein. Har dem en nettside elle noe slikt? Jeg har en slik gul roterende maskin. Brukte den på den gamle bilen med turtle produkter. Har nå lyst å bytte plata slik at jeg kan ha borrelås produkter (hvis det er det som er vanlig) og kjøpe de rette padsa. Siter - Ford Mondeo 1,8 1998 Prosjektet mitt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/179656-ford-mondeo-blir-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hei å hå Skrevet Mars 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 Har kjøpt meg en Makita 9227cb. Men etter å ha lest dette må jeg spør om hvilke o/m du kjører på? Å hvor hardt du presser på lakken? Kommer sikkert ann på maskinen,men men. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speilblank Skrevet Mars 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 Med en makita 9227 skal du ligge på 1200-1500 rpm og du skal ikke ha mere vekt enn det maskinen veier. Siter Man kan lære mye av en paranoid person,bare ved og følge etter han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hei å hå Skrevet Mars 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 Kjempe takk skal du ha. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LatSaab Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Vurderer å kjøpe en sånn dobbelthodet fra biltema, men hvor får jeg kjøpt brukbare puter til den og hvilke skal jeg ha? Bilen det skal jobbes på er en 1 år gammel rød Saab 9-3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Cyclo har pads til den, scandicshine mener jeg selger de, samme gjør autogeek... Samt at jeg så de hadde noen på mekk også her om dagen.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LatSaab Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Cyclo har pads til den, scandicshine mener jeg selger de, samme gjør autogeek... Samt at jeg så de hadde noen på mekk også her om dagen.... Disse? mekk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 jepp, finnes også i farge beige som er enda bløtere for lakk rens og plish, grønn er medium hard, greit til lett korrigering ol. Mekk er en type biltema greie, men er muligens ikke så mangee steder i landet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^ Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Heisann. jeg kjøpte meg en slik BestTools maskin som det er bilde av i første post her om dagen. Er denne grei? Er ikke så veldig inn i bilpleie enda. men prøver å sette meg litt inn i det da jeg venter en ny bil snart. Er den noe å anbefale for meg som er Fersk innen dette ? Eller burde jeg kjøpe en DA maskin ? Siter Kjører: Ford Focus Titanium 08' Vinterbil: Volvo 360 Turbo 84' X: Ford Sierra 2.0 89' X: Audi A4 2.0 01' X: Ford Sierra CLX 2.0 92' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
honnings88 Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Best tools er en DA maskin. Bruk ordentlige puter som passer til jobben du skal gjøre. Dette er alfa omega:) Scandicshine selger puter og Ketil kan hjelpe deg med å velge pads til ditt type bruk. Mskinen er sikkert helt grei etter hva jeg har forstått. Har ikke prøvd den selv, men siden bilen din er helt ny skulle det ikke være behov for noe korrigering. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LatSaab Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 jepp, finnes også i farge beige som er enda bløtere for lakk rens og plish, grønn er medium hard, greit til lett korrigering ol. Finner ikke noen beige hos Scandic. De gule er for rubbing eller? Mekk er en type biltema greie, men er muligens ikke så mangee steder i landet Akkurat ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arevb Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Best tools er en DA maskin. Bruk ordentlige puter som passer til jobben du skal gjøre. Dette er alfa omega:) Scandicshine selger puter og Ketil kan hjelpe deg med å velge pads til ditt type bruk. Mskinen er sikkert helt grei etter hva jeg har forstått. Har ikke prøvd den selv, men siden bilen din er helt ny skulle det ikke være behov for noe korrigering. Den gule best tools maskinen i første post er en roterende. Litt svak for korrigeringsjobber og en dårlig hastighetskontoll, men en helt ok maskin å begynne med. Kjøp puter fra scandic shine type:Lake country smart css 6.5 Pads White - 115,- : Scandic Shine AS, Velkommen til vår nettbutikk Eller meguiars sine men de koster ca det dobbelte av Scandic sine. Siter Meguiars :) En bil og du er hekta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LatSaab Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Et par siste spørsmål vedrørende cyclo pad... hvor lenge varer de? hvor mange sett av hver grad er det lurt å bestille i slengen? Har noen biler som skal poleres i tillegg til min egen. Kan jeg bruke de samme putene på biler av forskjellig farge? (noen nevnte at dette ikke var så lurt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Pads varer en stund hvis de blir tatt godt vare på. Ville ihvertfall vasket padsene for hver gang, ikke gå fra bil til bil. Hvor mye du burde bestille om gangen får nesten noen med cyclo pads fortelle deg :) Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bevsev Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Genial oversikt denne tråden. Burde den ikke bli klistret? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg