gutt78 Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 Ser de har startet å sende med FedEx, blir den levert inn på postkontoret lokalt? Som før..med UPS. Sjelden man er hjemme om de skulle komme på døra....:hellothere: Står min dukker opp 18/9 kl 18:00.....da er jeg ikke hjemme :) Siter 2002 Audi A6 2.4 Quattro Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 Om du ikke er hjemme legger de igjen en lapp vil jeg tippe, så henter du den på posten etterpå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 jeg var ikke hjemme, dama var det. De ringte på feil dør, satt lapp på feil dør og gadd ikke ringe meg engang så jeg kunne si at om de gikk 20 m ned en trapp så kom de riktig og at det satt noen å venta på dem. de leverer halle ikke pakka på postkontoret men kommer tilbake dagen etter. er bare å ringe dem så kommer de til feks jobben din istedet. Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gutt78 Skrevet September 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 Mye bedre med UPS, det går via posten....så da får du den på ditt lokale postkontor. Vi får se hvordan det løses :) Siter 2002 Audi A6 2.4 Quattro Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 Hos meg så hvis jeg ikke er hjemme, da får jeg lapp i postkassa om at pakka er på postkontoret.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 FedEx ringer meg alltid på forhånd. Får de ikke svar, stikker de og ringer neste dag. Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gutt78 Skrevet September 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Da har jeg snakket med FedEx, pakker kjøres ut kun mellom Kl: 10-16. Er du ikke hjemme, kan du kontakte FedEx så pakken gjøres om til en postpakke.....da tar det 2-3 dager ekstra. Men koster ikke noe. Siter 2002 Audi A6 2.4 Quattro Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Pakka mi har stått på toll lageret siden den 9 sept, og grunnen er at 2 liter med surf city grime destroyer ikke lenger er i flasken sin, men smørt utover alt det andre som kom i samme eske. Hater når det skjer..... Uansett: Her mener jeg de bare dukker opp og er du ikke hjemme leverer de pakka på posten, i og med at posten har en leverings avtale med FedEx... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten19 Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Pakka mi har stått på toll lageret siden den 9 sept, og grunnen er at 2 liter med surf city grime destroyer ikke lenger er i flasken sin, men smørt utover alt det andre som kom i samme eske. Hater når det skjer..... Uansett: Her mener jeg de bare dukker opp og er du ikke hjemme leverer de pakka på posten, i og med at posten har en leverings avtale med FedEx... Min pakke kom på døra i en svart søppelsekk, pappesken var gått helt i oppløsning siden alt innhold i den ene flasken med felgrens var på feil side av flasken. Siter VW Passat 2.o TDI DSG 2oo7 VW Caddy 1.9 TDI 2oo5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Hvor lang tid tar det føre det skjer noe? bestilte 9nde å fikk bekreftelse et par dager etterpå, godtokk den å de sa den var sendt, men ser ikke noe på tracking eller noe som helst. Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Min pakke kom på døra i en svart søppelsekk, pappesken var gått helt i oppløsning siden alt innhold i den ene flasken med felgrens var på feil side av flasken. Skjedde det i tollen? FedEx eller USP? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Sandersen: Du får en mail fra FedEx med tracking info i løpet av 1 el 2 dager ofte.... Ser flere har uhell med pakkene fra AG, så får sende de en mail og be de pakke noe bedre, eller putter alt "lett" flytende i plastposer etc så det ikke bare blir klin om de ryker... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Fikk mld fra fedex i dag der dem ba meg ringe dem å oppgi fødselsnr for noe toll papirer el no, det har jeg ikke vært borti før. Hva er dette? mye kommer dette på da? handla for 1700ca. Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pirex Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 25% av 1700 = 425. Fedx sender alltid giro en god stund etter at pakken er mottat. Når man bestiller fra AG, kan man spørre om å få sendt pakken med USPS! Liker de bedre jeg! Siter Audi Allroad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Herregud.. vist de vill ha fødselnr mitt får dem ringe selv. Men takk for svar, har ikke bestilt særlig mye fra utlandet for å si det slik hehe. Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg