truhaa Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Herregud.. vist de vill ha fødselnr mitt får dem ringe selv. Men takk for svar, har ikke bestilt særlig mye fra utlandet for å si det slik hehe. FedEx/toll trenger opplysninger om deg mht forenklet tollbehandling slik at de kan sende deg regning mht mva etterpå, dette er greit å sende inn så slipper du det hver gang du bestiller fra utlandet (gjort en gang og ferdig, samt at jeg tror all må gjøre det), Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gutt78 Skrevet September 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Heldigvis var min pakke hel...:) Men tror ikke jeg hadde turt å kjøpe store flasker..pakker blir kastet og behandlet som dritt. Har sett det med mine egne øyne under sortering av pakker. Siter 2002 Audi A6 2.4 Quattro Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg