soNiXx Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 Igår så jeg på Sangstjerner for første gang, etter som jeg hadde hørt at det var veldig festlig og se på. Det som jeg syntes var mest artig, var og se Sharif! Sikkert mange, vel.. jævlig mange som synes her at "Så ræva av han og gå på tv" "han er bare PR kåt" etc.. Selv syntes jeg det er dønn rått av han og gå på TV for og drite seg ut, som han selv sa. Kanskje han er PR kåt, hvem bryr seg? Dette er uansett underholdning på høyt nivå! IDOL? neeeh.. dritt lei fjortissane som ikke kan synge. Sangstjerner er det iallefal mye humor i! Jeg likte den kommentaren til Sharif "Kan jeg bytte sang?" "Hva om du får nye dekker av meg da?" "OKEI. Felger og da" Trudde jeg skulle knekke av latter. Stå på!. Gleder meg allerede til neste sending! Det er slik underholdende TV skal være! Siter - 04" VW Golf 5 x 98" Nissan N15 Almera x 83" Audi 80 CL x 89" VW Caravelle Coach Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 @ Tommy på TV3 Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 Ikke sett det enda.. Men Sharif er uansett rå! Han tør å dumme seg ut, men tar det bare med et smil:) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 Ikke sett det enda.. Men Sharif er uansett rå! Han tør å dumme seg ut, men tar det bare med et smil:) så lenge han på en eller annen måte får dratt inn at han er pakistaner og selger dekk,så stiller jo han opp på alt..=P Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 Man har veldig lite stolthet igjen når man melder seg på et program på TV3. Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiR4 Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Et ord: tulling=) Men har noen lagd merke til at i det siste så har ahn brukt Versace genseren sin på TV, flere ganger på rad nå? hahaha Siter Audi R4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Et ord: tulling=) Men har noen lagd merke til at i det siste så har ahn brukt Versace genseren sin på TV, flere ganger på rad nå? hahaha Ikke falt deg inn at de kanskje tar flere opptak på samme kveld? Han er en luring han der, gratis PR for sjappa si på landsdekkende tv, og han får sikkert betalt for det i tillegg. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiR4 Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Ikke falt deg inn at de kanskje tar flere opptak på samme kveld? Han er en luring han der, gratis PR for sjappa si på landsdekkende tv, og han får sikkert betalt for det i tillegg. Åja så de tok opptak for sånn debatt på TV2 og Sangstjerner på samme kveld, det du mener? :) Siter Audi R4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegel Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Ett ord om Sharif: IDIOT! Han hadde solgt rævva si uten å nøle mot att han hadde fått vise det på landsdekkende fjernsyn, han kan umulig ha mye stolthet igjen... Siter _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiR4 Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Ett ord om Sharif: IDIOT! Han hadde solgt rævva si uten å nøle mot att han hadde fått vise det på landsdekkende fjernsyn, han kan umulig ha mye stolthet igjen... Helt enig med deg! =) Siter Audi R4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Ett ord om Sharif: IDIOT! Han hadde solgt rævva si uten å nøle mot att han hadde fått vise det på landsdekkende fjernsyn, han kan umulig ha mye stolthet igjen... Og alikevel så tjener han penger som aldri før. Merkelige greier det der. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg