Gå til innhold

Min Golf 3'er ''Bad ass''

Ranger emnet

Ryeng1

Anbefalte innlegg

ja, syns 17'' blir litt for stort på 3'rn jeg men.. =/

er jo pent, men litt digert til å være en såpass liten bil..

tenkte å kjøre 205-40-16 med 40mm senkesett :) har jeg mye å gå på da?

du skal ha endel å gå på da ja=),spørs på innpress forklart ,en så nærme som org innpress som mulig så skal det gå fint=),må heller få i 60/40 senk eller noe da 40/40 senk mer mer sigen bak enj frem=)

# Gauldal-Gatebil #

vw jetta tdi sportline med luftfjæring

lexus is 200 tte

Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart.

vw vento - full styling,18" .justerbart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel ganske klart at han ikke skal kjøre noe old school-look på denne, utifra det som er gjort/planer han har.

Og unngå helst Kamei-grillen. Den er overprisa og lite dekorativ.

Personlig syns jeg 17" er passlig på G3 om man senker den nok, men selvsagt er det ikke alle biler det passer på.

Med 40mm senk har du vel greit å gå på, spesielt fremme. Bakdelen med G3 er at den er lavere bak en fremme, så du får fort feriesenk-preg på bilen din med lik senk fremme/bak.

hmm, okei.. kjekt å vite..:) skal se litt jeg, så får vi se hva det blir til ;) senkesett må på iallefall! den er alt for høy og svaier alt for mye i svingene nå.. =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du skal ha endel å gå på da ja=),spørs på innpress forklart ,en så nærme som org innpress som mulig så skal det gå fint=),må heller få i 60/40 senk eller noe da 40/40 senk mer mer sigen bak enj frem=)

Ja, har hørt mye om at den er høyere foran enn bak.. derfor jeg vurderer 60/40.. bare det at det koster ganske mye mere enn 40/40..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
unnskyld, men din golf som ligger ute på finn.no nå? ikkefaenihelvette at du får 49k for den. kanskje om det var en 97 modell 1.6 med fult utstyr,

Kan sikkert trekke fra 15 000 på den prisen, så begynner du å nærme deg. :)

..../.------------\...... OEM VW <3

.../.___________.\......

../( )========( )\.....

.|\______ ______/|....

.|_\_____ _____/_|....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...