Gå til innhold

bytte av girkule/skinnpose

Ranger emnet

Roger Håkonsen

Anbefalte innlegg

- Vw Caddy 2006

+ Audi A3 1999 (solgt)

+ Audi A3 2004 (solgt)

+ Mazda 323F 1990 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjern girspak og pose.

Ta ut ramma fra den gamle.

Ta vekk ramma fra den nye og kast den.

Så trekker du den nye girposen rundt den gamle ramma.

skal jeg ta ut noe fra selve girstanga? eller mener du rammen som lærposen er festet i?

- Vw Caddy 2006

+ Audi A3 1999 (solgt)

+ Audi A3 2004 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...

du skal ikke ta ut gir stanga nei. hvis du tar tak i kanten under posen skal det kunne gå an å løfte av posen med ramma som den er festet i (gjør dette på a4 er usikker på om det er helt likt)

å så er gir kulen festet med en låse ring eller type slangeklemmer som du klipper over med en avbiter!

kan hende den er skrudd, men tror ikke det.

AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD

X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007

X Passat 130 tdi 2003

X Polo color consept 1.6 (nos)1996

X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du skal ikke ta ut gir stanga nei. hvis du tar tak i kanten under posen skal det kunne gå an å løfte av posen med ramma som den er festet i (gjør dette på a4 er usikker på om det er helt likt)

å så er gir kulen festet med en låse ring eller type slangeklemmer som du klipper over med en avbiter!

kan hende den er skrudd, men tror ikke det.

jeg har prøvd alt:( bestilte en ny girstang i håp om at den skulle passe men neida.. så nå har jeg 2 stk til salgs:)

det viste seg at di ikke passer til 1,6 utgaven..

- Vw Caddy 2006

+ Audi A3 1999 (solgt)

+ Audi A3 2004 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
  • 2 weeks later...
jeg har prøvd alt:( bestilte en ny girstang i håp om at den skulle passe men neida.. så nå har jeg 2 stk til salgs:)

det viste seg at di ikke passer til 1,6 utgaven..

Hei hei jeg har en A3 97 modell 1.8 l kunne tenkt meg en ny s-line girkule så lurer på om den fortsatt er til salgs siden du sa du hadde 2 stk bilde hadde vært utrolig kjekt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jeg har en A3 97 modell 1.8 l kunne tenkt meg en ny s-line girkule så lurer på om den fortsatt er til salgs siden du sa du hadde 2 stk bilde hadde vært utrolig kjekt:)

hei.

har akkurat solgt den ene men har en igjenne. men det er ikke en S-line men en som er like fin vil jeg si:) kan legge ut et bilde:)

- Vw Caddy 2006

+ Audi A3 1999 (solgt)

+ Audi A3 2004 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider