Gå til innhold

bytte av girkule/skinnpose

Ranger emnet

Roger Håkonsen

Anbefalte innlegg

P1010644.jpg

har den til venstre liggende:)

Okei ja ser stilig ut men har helst lyst på den til høyre skjønner du eg tør ikke og bestille ifra ebay er veldig redd den ikke vil passe liksom. lurte på om du kunne ha hjulpet meg med å finne en som ville passet til min 97 modell 1,8 jeg er veldig ny til dette egentlig ble bil elsker etter jeg fikk A3 min og det er ikke så lenge siden så:) hvor mye skulle du ha for den til venstre da? eventuelt med frakt og alt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei ja ser stilig ut men har helst lyst på den til høyre skjønner du eg tør ikke og bestille ifra ebay er veldig redd den ikke vil passe liksom. lurte på om du kunne ha hjulpet meg med å finne en som ville passet til min 97 modell 1,8 jeg er veldig ny til dette egentlig ble bil elsker etter jeg fikk A3 min og det er ikke så lenge siden så:) hvor mye skulle du ha for den til venstre da? eventuelt med frakt og alt?

si hva du er villig til å betale, så årdner vi det sikkert:)

om ikke må du bare si fra så kan jeg hjelpe deg å finne en S-line på Ebay:)

- Vw Caddy 2006

+ Audi A3 1999 (solgt)

+ Audi A3 2004 (solgt)

+ Mazda 323F 1990 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

si hva du er villig til å betale, så årdner vi det sikkert:)

om ikke må du bare si fra så kan jeg hjelpe deg å finne en S-line på Ebay:)

Heisann igjen kunne du ha sett på denne her 3 dager igjen av budrunden lurer på om den vil passe på min azz eg har bydd på den leder faktisk men er bare så redd for å få den så for at den ikke skal passe.

LINK:

AUDI A3/TURBO LEATHER GEAR KNOB/GAITER S-LINE !!!!! - eBay (item 290224275248 end time Apr-27-08 13:02:06 PDT)

takker hjertelig viss du kunne fortalt meg om den hadde passet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann igjen kunne du ha sett på denne her 3 dager igjen av budrunden lurer på om den vil passe på min azz eg har bydd på den leder faktisk men er bare så redd for å få den så for at den ikke skal passe.

LINK:

AUDI A3/TURBO LEATHER GEAR KNOB/GAITER S-LINE !!!!! - eBay (item 290224275248 end time Apr-27-08 13:02:06 PDT)

takker hjertelig viss du kunne fortalt meg om den hadde passet

skal passe den:)

- Vw Caddy 2006

+ Audi A3 1999 (solgt)

+ Audi A3 2004 (solgt)

+ Mazda 323F 1990 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Heisann nå har jeg fått s-line girkulen i fra england bestillte den for 1 uke siden på ebay eneste jeg lurer på er at jeg har bestillt sånn chrome gir ramme i fra bs bildeler

link : http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=SYS2258-1&vg=8584&vgpath=Varekategorier/1394/58/8580/8584

Lurer egentlig på om jeg må bare sende den tilbake til BS eller om jeg kan ta posen på S-line girkulen på her eller om jeg kan ta posen som følger med chrome ramma på girspaken noe som jeg tviler? takker mye for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider