Suzuki Ac-50 Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Det burde vel nesten vært koblet inn på sentrållås/fjernstyring og med en egen bryter. Er vel ikke like gøyt at grøftelysene lyser hver gang du åpner døren.. eller er jeg dum nå? Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reyes Skrevet September 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 Det jeg har tenkt å gjøre er å finne hovedreleen til sentrallåsen å koble meg inn på den. Da får jeg direkte styrestrøm til grøftelysene å de slukker sammen med coupe lyset. Gjenstår bare å finne hvor releen er:P? Det burde fungere det, ikke sant? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 nå begynner du og bli invikla :P er ikke sikker på om du kan gjøre det slik du tenker, fordi jeg er redd for at grøftelysa kun lyser i det du låser opp dørane eller at de lyser heile tida mens bilen er åpen/låst. MEN det du kan gjøre er (invikla men det funker) når du låser opp bilen din så blinker blinklysa, du kan stjele strøm fra de som får ett relè til og slå inn og bruke ett rel"e til som holding til dette slik at det fremdeles ville lyse etter at blinkersa er ferdig med og blinke. så kan du ta strøm fra coupe lyset og bruke dette som en "stopp knapp" så når du åpner døra vil du få spenning til ett nytt relè som bryter spenninga i kretsen. dette er bare en liten tanke såklart. så kan du såklart kombinere disse to ideene sik at grøftelysa lyser når du låser opp bilen og når coupe lyset lyser. tegning har jeg ikke tid til nå. Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 MEN det du kan gjøre er (invikla men det funker) når du låser opp bilen din så blinker blinklysa, du kan stjele strøm fra de som får ett relè til og slå inn og bruke ett rel"e til som holding til dette slik at det fremdeles ville lyse etter at blinkersa er ferdig med og blinke. så kan du ta strøm fra coupe lyset og bruke dette som en "stopp knapp" så når du åpner døra vil du få spenning til ett nytt relè som bryter spenninga i kretsen. tror au nesten det vil fungere ja. 1 holderele med signal fra blinklys, et bryterele med signal fra kupelys og et rele til innkobling av tåkelys. :) Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg