Turbo_Dos Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 Prøvde og stille et spørsmål i den andre tråden, men fikk ikke svar! Når du trykker på kjøp & salg, så kommer det bare opp to kategorier? Biler felg & dekk. hvor er de andre kategoriene? som foreks Bilstereo, kommer meg ikke til den kategorien, om jeg ikke finner en annonse på framsiden av kjøp og salg som omhandler bilstereo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Når jeg trykker på K&S kommer det opp 2 valg under kategorier, Ønskes kjøpt eller Til salgs. Ved å gå videre derfra kommer det opp flere kategorier som f,eks Bilstereo, Deler, Styling etc. Får ikke du fram slikt? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet September 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Gjør ikke det, får bare opp 2kategorier, biler, felg og dekk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Rart, noen andre som har det samme problemet? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Fungerer fint med meg :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 virker fint for meg og.. ønskes kjøpt og selges er det som kommer opp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet September 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Hmm, må bli en oppgave for Admin dette. Slik ser det ut her: http://s2.photobucket.com/albums/y47/Mvs/?action=view¤t=ks.jpg Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet September 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Kommer opp Til salgs Ønskes kjøpt til meg også. Men når jeg trykker på til salgs, så kommer det bare opp bare to kategorier, som det er bilde av der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokatommy Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 jeg skulle legge ut annonse om ønskes kjøpt under dekk og felg, men på steg 2 kommer det ikke opp noen kategorier... Siter http://www.200sx-ogn.org/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg