Sideburn Satan Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Har en på arbeid på mellom 30-40år som skal ta det igjennom NAV (aetat) no. er ikkje heilt sikker på situasjonen der,men ken prøve å finne ut litt om det.. Sjøl tok eg det i Hæren:D 450kr for CE, ADR (kl.1+tank) og et par truck klasser eg ikkje hadde :D:D Siter -90 Mercedes 300E 4-matic -63 Buick Riviera Kustom Härda killar rakar pungen med vinkelslip! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stealth Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Hm, dyrt da! Glad jeg gikk 19-ukers kurs på Ole Vig vgs i Stjørdalen. Samme type skole som beskrevet over her. Fikk jo klasse C, CE og DE, samt ADR stykkgods + eksplosiver, og truckførerkurs og teori på lastebilkran G8. Sparer nok masse penger på en slik skole. Anbefales! Må være 21 for å ta 19 ukers kurset.. Jeg er 19.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Forsvaret er helt rå til å sponse slike førerkort :thanks Men jobben sponsa på E biten (måtte legge ut for alt inntil jeg hadde lappen i hånda) og truck/mobilkran fikk 2 års bindingstid. Du må være 21 år for å kunne kjøre tunge kjøretøy i jobb i dag. Dette er for å beskytte de som tar yrkesrettet utdanning, hvilken som helst shitkid med penger kan jo ta lappen og knabbe jobber. Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg