Gå til innhold

er denne 16v noe å satse på?

Ranger emnet

Aron88

Anbefalte innlegg

http://finn.no/finn/car/object?finnkode=11100825&sid=xz3cabXpWA8345932

Har vært i samtale med selgeren, og han sier at den er i god stand generelt, og pen i lakken. motor osv skulle vist være i bra stand.

men hk, stemmer den? 160 hester når han har byttet kvaskam og grenrør? Ellers sier han at det er et lite hull i gulvet på passasjer siden, og litt rust under: "men ikke noe stor betydning"..og heller ikke mye ellers for alderen sier han.

Håndbrekket er dårlig og varmen på passasjersiden funker ikke..ellers funker stolene! Eu godkjent i 2006, februar

ellers viste han ikke om noe mer.. Noen som har noen meninger her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva ville vært en grei pris for denne da? Noen grunn til at du syns den kan bli pruta på?

km standen og den stygge jettafronten er god grund for å prute den ned:D

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

88 mod ånei se der det er visst 86!! 2 år eldre, 200 + km ,

prøv finn ut om han har overhalt motoren ... eller har han bare bygget litt på... hvis ikke

så holder jeg meg forsatt til at du må prute på an ...men dine penger ditt valg =)

jeg spurte om bilder av rusten, hullet etc.. men har ikke fått noe svar på et døgn. så spørs om jeg gidder å følge opp på denne. Fått litt info fra en av de tidligere eierne også så jeg trekker meg på denne :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider