Gå til innhold

Bilder av bilen..

Ranger emnet

rs_cr

Anbefalte innlegg

Originally posted by passat kara

Bora er tøff!

den blir nok rå etter hvert.

de eneste jeg har sett før på internett og sånn her til lands har vært 1,6 og det er jo nesten litt skuff da..

hehe

Ikke min skyld at han som bygde min kjøpte 1,6. All show no go..... :rolleyes:

Bora er fin bil, kan bli sinnsykt gromme(Er jo litt inhabil i saken men whatever ;) )

Og du har riktig motor. Liker 1,8. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
Originally posted by passat kara

Hody!

Har du ikke no flere bilder ell uppdates på bora'n da?

Ypp på å se litt fin bora e ser du...

hehe

vemund

Ikke skjedd så mye ennå desverre, men får se når sommeren begynner å nærme seg. Jeg er ikke noe særlig fan av mye plastikk så noe stylingkit blir ikke aktuelt. Skal hive på 4-motion fronten og kanskje bak også ( kommer an på hva som skjer på eksos fronten.) Ellers blir det bare slik småputtel som fjerning av Bora emblemet og kanskje en ny antenne, og så sliter jeg med å finne parklys som matcher xenon lyktene, men tror at løsningen er nær. Chip/felger og senk står høyt på ønskelisten, det samme gjør aluinteriør. Tiden vil vise, pengene vil avgjøre.;) Skal kjøpe leilighet også, så da går det en del penger i det. Hvis jeg vinner i Lotto skal jeg ha APR stage III kit'et som Rozar selger :)

Her er mitt "forbilde" hva gjelder looken jeg vil ha på bilen:

DSC00029.jpg

DSC00026.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PetterJacobsen

De felgene er nyyyydelige! Har funnet et sett til min bil (5/112) her i Norge, men de koster 6700kr stk uten dekk... Ordinær pris er nesten 9000kr pr stk uten dekk Får se hvor mye penger jeg har til over til sommeren...

Da er det vel ikke snakk om replica, men ekte A8 felger? En svenske som jeg har pm'et med på vwvortex (kaller seg Swedishguy) har snakket med han som eier denne svenske A3'en:

1837276_1_31203_ULE911-2041.jpg

Link til bilen

Swedishguy skal kjøpe de felgene for 12000,- med dekk av eieren. Han (A3 duden) hadde visst kjøpt de i Tyskland for 2 mnd siden. De er 18" så det må være replica. Swedisch guy skulle gi meg beskjed når han fant ut hvem som laget de. Will keep you posted. ;)

Hva slags senkesett skal du kjøpe? Jeg anbefaler KW2. Jeg har det, og er kjempe fornøyd:)

Vet ikke ennå. Er så mye å velge i. KW har jeg hørt mye bra om. H&R også. Weitec er et alternativ. Lupoboy skryter av det. Hvis det i det hele tatt blir justerbart da. Får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg vet om felgene er at de er produsert i Italia. Søk på A8 på http://www.ebay.de . Der ligger det alltid noen. De jeg har funnet er orginale 8.5x19". De har sittet på en A8, men de som kjøpte A8en likte ikke felgene...

Du skal vel ha 19". Alt under 19" er pinglete;)

Jeg synes det var tryggest å kjøpe justerbart. Da får jeg den høyden på bilen som jeg liker best. Og så kan jeg heise bilen på vinteren, og kjøre "frimerke" på sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jeg har funnet er orginale 8.5x19". De har sittet på en A8, men de som kjøpte A8en likte ikke felgene...

Hæææ... er det mulig!

Du skal vel ha 19". Alt under 19" er pinglete;)

Nja, blir mest sansynlig 18". Får se.

J

eg synes det var tryggest å kjøpe justerbart. Da får jeg den høyden på bilen som jeg liker best. Og så kan jeg heise bilen på vinteren, og kjøre "frimerke" på sommeren.

Mye styr med å stille inn høyden på de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja.... Man må jekke opp bilen, ta av felgen og skru...

Det er en skive på demperen som så skrus opp eller ned. Er ikke vanskelig, men det kan ta litt tid å justere alle 4 hvis man skal justere de mye. Men man kommer langt på en time!

Har noen bilder her: http://pictureposter.audiworld.com/users/51614.phtml

Et av bildene er av senkesettet. Det er de lilla skivene som kan skrus opp eller ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider