Gå til innhold

Bilder av bilen..

Ranger emnet

rs_cr

Anbefalte innlegg

A8 felgene er helt sjef, men jeg synes de passer mye bedre på litt større bil enn Bora og A3, f.eks. tror jeg A6en til Petter hadde blitt konge. De hadde nok ikke vært mitt første valg dersom jeg hadde hatt en Bora. Tror kanskje de gamle A8 felgene blir vell så rå på en Bora:

03_1_s.JPG

Når det gjelder høydejusterbart senkesett så er det en kurrant sak å heve/senke bilen, MEN det heter seg jo at en bør ha for/firhjulsjustering når en justerer høyden. Isåfall blir det ganske dyrt i lengden:)

Uansett, ett sjefsutgangspunkt du har boramannen, en skjelden bil her til lands som kan bli dødsrå med de rette modifikasjonene! Og jeg er helt enig med deg, styr unna for mye plastikk, senk og felg er det absolutt viktigste for å få den rette looken!

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Baldrick

A8 felgene er helt sjef, men jeg synes de passer mye bedre på litt større bil enn Bora og A3, f.eks. tror jeg A6en til Petter hadde blitt konge. De hadde nok ikke vært mitt første valg dersom jeg hadde hatt en Bora. Tror kanskje de gamle A8 felgene blir vell så rå på en Bora:

03_1_s.JPG

A8 felgene er IKKE mitt førstevalg. Fikke jeg velge fritt fra øvertse hylle er det ikke tvil hva som hadde stått på Bora'en til sommeren:

BBS LM

sam_outside_shop.jpg

Men alt for dyrt akkurat nå

Det som er fint med de nye A8'ene er at de passer rett på som Replica og er ikke så dyr. De A8'ene som du la inn bilde av er også skikkelig bra på Golf/Bora, men litt mer stress med adaptere og alt mulig. Dessuten er det bruksbilen til både meg og samboeren min.....

Originally posted by Baldrick

Uansett, ett sjefsutgangspunkt du har boramannen, en skjelden bil her til lands som kan bli dødsrå med de rette modifikasjonene! Og jeg er helt enig med deg, styr unna for mye plastikk, senk og felg er det absolutt viktigste for å få den rette looken!

Liker utgangspunktet jeg og ;). Når det gjelder modifikasjoner, så er jeg mer fan av diskrete små detaljer som ikke alle legger merke til. Liker å se biler der man ser at noe er gjort, men må se ekstra godt etter for å finne ut hva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BBS LeMans. Kan ordne en fin pris der også!

"Hej Petter,

8,5x19" kostar 760 EUR / styck

Mvh

/Per"

http://forum.zatzy.com/showthread.php?s=&threadid=135074

Rekommenderade priser i Sverige

BBS LeMans

8,5x18" kostar 11 600:-

9,5x18" kostar 12 000:-

10x18" kostar 12 500:-

8,5x19" kostar 13 900:-

9,5x19" kostar 14 250:-

10x19" kostar 14 400:-

BBS20LM-1.jpg

LeMans er helt klart en drømmefelg, med prisen er veldig høy.

Hadde jeg hatt masse penger til overs hadde jeg ikke vært i tvil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PetterJacobsen

BBS LeMans. Kan ordne en fin pris der også!

"Hej Petter,

8,5x19" kostar 760 EUR / styck

Mvh

/Per"

http://forum.zatzy.com/showthread.php?s=&threadid=135074

Rekommenderade priser i Sverige

BBS LeMans

8,5x18" kostar 11 600:-

9,5x18" kostar 12 000:-

10x18" kostar 12 500:-

8,5x19" kostar 13 900:-

9,5x19" kostar 14 250:-

10x19" kostar 14 400:-

LeMans er helt klart en drømmefelg, med prisen er veldig høy.

Hadde jeg hatt masse penger til overs hadde jeg ikke vært i tvil!

Ikke akkurat billig stk. pris det der....

Man han kisen fikset jo de til en bedre pris.... men blir nok i dyreste laget uansett...

Men fett hadde det vært!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider