2Fat 2Fly Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 noen som mener at det er mulig? eller bare Bullshit? http://www.youtube.com/watch?v=r0BukAy_dko http://www.youtube.com/watch?v=xRaRbMixraE&NR=1 Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Ikke engang du tror vel det der er ekte? :P Har mer sansen for Derren Brown jeg. går han rundt i NY og betaler med papir, uten at folk reagerer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworthking Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Hu i den øverste filmen der må vell værra en protese-reser! D går jo bare ikke ann :P Men den med han Derren Brown likte jæ! Han begynner jo å spørra folk om ting når han betaler, for å få dem ut på andre tanker, faen meg bra gjort! :D Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Noen som så den dokumentaren om hun kvinnen med bare halv kropp? Manglet kropp fra magen og ned? Det er henne :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworthking Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Noen som så den dokumentaren om hun kvinnen med bare halv kropp? Manglet kropp fra magen og ned? Det er henne :) ja der har du d, protese-reser!:disco Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Noen som så den dokumentaren om hun kvinnen med bare halv kropp? Manglet kropp fra magen og ned? Det er henne :) Når kommer dokumentaren om kvinnen med "den andre halvparten" som tydeligvis satt igjen på benken? :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Erik, det vet jeg ikke, men dokumentaren om den øverste halvdelen gikk på tv-norge for ikke så alt for veldig lenge siden... Hun har to unger, er bilmekaniker (bygger en mustang-dragbil) og seiler rundt, sittende på ett skateboard :D Fikk utrolig stor respekt for henne Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg