Gå til innhold

motorfeste fikset, nå sliter jeg med vanntemperatur:(

Ranger emnet

Bmw Mpower

Anbefalte innlegg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

http://www.autospar.no/show.asp?page=goxpage00000014dbp103455.html

dette er til golf 2, men helt likt på corrado G60

har nett byttet på min. Vart mykje bedre å kjøre med nytt motorfeste=)

Working offshore!

Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang.

1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift!

Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan er det lettest å komme til egentlig? Er det fra undersiden eller? Så for meg at jeg kunne ta ut radiatoren for da ligger jo det rett under. Motorfeste er festet kun med en bolt...så jeg må få satt i den andre hvis jeg finner ut av hvor det skal sitte..fikk bilen igår og har null peiling på corrado:(

Etter den begynte å lekke olje så har olje tempn steget også...på kjørecomp viser den 104 og på skiva viser den 110..hva er mest pålitelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg skiftet motorfeste lørdag. var gjort på ein halv time.

ta av frontfangeren og frontplaten( den som lyktene er festet i)

så berre bøyer du vekk radiatoren, og jekker opp motoren. Skru laus mutter på oversiden av festet og to skruer under. jekk motoren av festet. Lirk det gamle festet ut. Bruk gjerne eit "ku-bein" for å løfte motoren enda mer. lirk det nye på plass og skru til. kjør en liten tur og etterstramm.

Eg har tatt av og på fronten på bilen så mange ganger at for meg sitter det i fingrene. Første gang kan vere litt vanskeligt.

Working offshore!

Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang.

1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift!

Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok takk igjen! Skal kikke på det imorra!

Er corrado g60 uten ac.

Det er byttet til et nytt motorfeste bare noen få dager siden, men forrige eier sa det manglet en bolt!

Fikk bilen igår og det er min første corrado og har aldir vært borti vw, så å ta av frontfangern blir nok et lite prosjekt i seg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok takk igjen! Skal kikke på det imorra!

Er corrado g60 uten ac.

Det er byttet til et nytt motorfeste bare noen få dager siden, men forrige eier sa det manglet en bolt!

Fikk bilen igår og det er min første corrado og har aldir vært borti vw, så å ta av frontfangern blir nok et lite prosjekt i seg selv!

Litt offtopic, men, har du kjøpt deg Corrado no?

Legge ut bilder og teknisk specs, har jo lest på forumet at du tenkte på Corrado:)

Mads.

*Skoda Octavia vRS - 2010
*Vw e-Up! - 2014

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, har enedelig fått meg corrado! Skal få slengt ut noen bilder snart!

men ang motor feste mitt..åssen får jeg lagt ut bilde her? Øverst på motorfeste er det jo en bolt, og den er helt løs og går ann å ta opp og ned...skal vel ikke være sånn? må jeg ha ny eller går det ann å fylle opp m sica hehe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøver sånn jeg..her er bilde av motorfeste

http://www.bilforumet.no/galleriet/data/653/medium/DSC05628.JPG

den delen her er vel ikke som den skal være? Må jeg ha nytt el er det bare å rette opp? Noen som har bilde av åssen den skal se ut?

http://www.bilforumet.no/galleriet/data/653/medium/DSC05629.JPG

http://www.bilforumet.no/galleriet/data/653/medium/DSC05630.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk, men nå er alt i orden!

Nytt problem da..nå har bilen plutselig begynt å gå varm...ligger oppmot 110grader. Vifta går ikke i det hele tatt så trurdde den var gåen, men så startet den etter at jeg slo av bilen..men det er vel normalt. Men den skal vel også gå mens motoren er i gang??! Kjørte i over 4 timer med bilen på lørdag når jeg fikk den uten noe problemer..nå som jeg byttet motorfeste måtte jeg ta av noen radiatorslanger og sånn så da har det vel blitt luft i systemet. Hvordan lufter jeg ut det? fant ikke noen lufteskrue i mørket med en gammal lykt fra 1893

Lenke til kommentar
Del på andre sider