Gå til innhold

Kjøp av Corrado

Ranger emnet

ailenrock

Anbefalte innlegg

Planlegger å kjøpe Corrado nå, da jeg har fått et godt tilbud på en corrado vr6. Bilen er helt orginal, utenom et par 18tommere, kjørt 225 000. Hva bør jeg se etter når jeg kjøper en slik bil som dette, noen problemer som går om igjen ?
Dette er ett spørsmål som er stilt mange ganger, så viss du leiter i eldre tråder så finner du mye om akkurat dette:) Lykke til med kjøp!

Mads.

*Skoda Octavia vRS - 2010
*Vw e-Up! - 2014

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt original sier du?

Som i annen grill og skvettlapper?

Hvis det er den JEG tenker på, så sto jeg og broderen rett på sidenav den VR6-ern :D sist uke.

Når sant skal nevnes, så er det mye som er overhalt på den bilen.

Overhalt motor og gear eksempelvis.

Men det er en grunn til det....

Den jeg tenker på er fra namsos.

Seat Leon 1.9 TDI PD

Chevrolet Tahoe SC x

VW Corrado G60 x

Audi 80 x

Jetta GTI x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt original sier du?

Som i annen grill og skvettlapper?

Hvis det er den JEG tenker på, så sto jeg og broderen rett på sidenav den VR6-ern :D sist uke.

Når sant skal nevnes, så er det mye som er overhalt på den bilen.

Overhalt motor og gear eksempelvis.

Men det er en grunn til det....

Den jeg tenker på er fra namsos.

Denne er fra haugesund:)

Audi AS3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

motoren er totalt overhalt for 2år siden. om dette er positivt, eller om det betyr at bilen kjøres hardt vet jeg ikke..fins det mange corrado vr6 her til lands?

Dette trenger ikke å bety at bilen kjøres hardt, på ingen måte.

Denne VR6-ern jeg tenkte på, er fra Namsos.

Forrige eier var flink til å overhale.

Men fordi: Han bytta fra 4gir på 5500 Rpm til 3 gir.

Vi vet hva dette gjør...

Full overhaling av motor og girkasse ble gjennomført.

Filing av lagre fordi de ble bestilt til en 2.8 liters V6, de passer nemlig ikke til 2.9

Seat Leon 1.9 TDI PD

Chevrolet Tahoe SC x

VW Corrado G60 x

Audi 80 x

Jetta GTI x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan den UMULIG være orginal om den er i god stand.

Orginale vr6`r ligger vel oppe mot 100.000,- for ett godt eksemplar om jeg ikke tar feil.

Det er derfor jeg tenker å kjøpe den. Er bare 18 år, og lærling, med et lån på 100k på en ganske pen golf, men tror ikke jeg kan la denne sjansen gå fra meg. Helt orginal er den.

For å si det slik, det kan både se og luktes at dette er en 92modell som er gått 220 000. Men fortsatt billig:)

Audi AS3

Lenke til kommentar
Del på andre sider