Gå til innhold

Bilder og rapport fra NM i Autoslalåm 15/9-07

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Det var lørdag, det var opplett, og det var klart for å kaste biler av ymse kvalitet rundt kjegler på Eikås.

Vi slo skikkelig til når vi først var i gang, og forsov oss liksågodt gjennom de to første rundene *kremt*

1189892796_img_1998.jpg

... men da tredje og siste runde skulle kjøres var vi klar med både filmkamera og canon. Stemningen var på topp, og jammen meg tittet sola frem innimellom også :)

Det var frisk kjøring fra de fleste som var utpå, men en av dem som imponerte meg mest var Øyvind L. i en liten blå plastbil ved navnet "think". Makan til hjulløft har jeg ikke sett siden den brune volvoen på BGK kjøringa i August!

1189892955_img_1902.jpg

Mens både jeg og publikum stod og venta på det vi var sikker på måtte ende i velt, slo lekebilen til med en rundetid på 1:01:50, og havnet med det på sjetteplass blant klasse 1 bilene! Ikke værst, synes nå jeg!

Det var flere kjente tryner som stilte, blant annet Tommy W som nok en gang sverget til Sierra, og kjørte nest beste rundetid på tredjerunde for klasse to - 00:54:20.

1189893509_img_1967.jpg

Litt kaldt fikk det no heller lov å være, men med automatisk bildestabilisering blei heldigvis ikke ristinga fra en frossen ulv overført til bildene ;)

Grattis til Geir H. i Ford Fiesta som stakk av med førsteplassen i klasse en.

1189893096_img_1931.jpg

og Eivind L. i Opel Ascona som tok pokalen for klasse to. Hadde dessverre bare to uklare bilder av den bilen :/

Resultatliste

... og sist, men ikke minst... eller... hmm... den var vel kanskje minst... treffets absolutte storsjarmør!!!

1189892834_img_1866.jpg

Gleder meg til neste sesong allerede :D

Diskuter treffet her!

Resten av bildene finner du enten i fotoforumet eller i fotoalbummetCurbz.org

'91 300ZX VG30DETT * [x] '96 Maxima VQ30DE - Mafiatralla! * [x] '88 BMW 730 * [x] '95 Maxima VQ30DE

[x] '88 Laurel RD28 * [x] '85 Laurel L24 * [x] '87 Laurel RD28 * [x] '95 Maxima VQ20DE

[x] '88 Sunny GTI * [x] '87 Laurel L24 * [x] '90 Stealth80

Ulvehulen

Lenke til kommentar
Del på andre sider