ole12 Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Vet ikke om dere har sett den før, men her er en link til den. trykk Trykk For å nevne godsakene på bilen: V6'r Audi TT dashbord Corvette felger Porshe felger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoff Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 fin den der ass.. samme rattet som jeg har å.. Siter 2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs 1987 golf 1 cab 1991 corrado g60 1979 volvo 242 gruppe A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Pent stykke bil det der, absolutt. Men om den er verdens peneste finnes det sikkert mange meninger om. Noen andre felger i chrome, med kant, så hadde det blitt 1000% mener jeg. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole12 Skrevet September 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Kanskje ikke verdens finese, men mest gjennomført ville nå jeg sakt. Likte ikke godt felgene jeg heller, men synes de paste godt til Corradoen etter hvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 God bil det der. Har vært stor reportasje på den i PVW Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 :omfg Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Vr6 24v det der:wonder: Pen bil, litt sånn små tacky de felgene der:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 har sett den litt rundt på vortex forumet for ei stund siden..de felgene der er helt kanon på den bilen syns jeg! :) veldig pen corrado, men ikke verdens flotteste ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillebror Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 god bil dette:) Siter Kjør først du.. så venter jeg på deg der..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 utrolig bil... til 90000 spenn, haha det er så latterlig at det ikke går ann... en av de drøyeste bilene i verden, period. slik en corrado skal se ut, i mine øyne. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aqualemon Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 fin denne bilen men litt kjedelig utvendig etter min mening. motor valget er kult, å di corvette ZR1 hjula er jo et rått (sært) valg framfor borbet 9*16 som var popis på begynnelsen av 90 tallet.pen bil Siter - porsche 993 stage 2 carrera 4 - derby CLS 80 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joneinar Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 meget pen bil, men langt fra verdens flotteste corrado (etter min mening) Siter Hva er likheten mellom Ringnes og sex i en båt? -it`s fucking close to water! Vannet dere kaller øl, ringnes, er hva vi pisser etter at vi har drukket Aass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg