button Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Jeg tok et par bilder i går: http://www.thomasknappen.com/gallery2/main.php?g2_itemId=1306&g2_highlightId=1399 Men er det noen som tok noe bilder/film av Valdres Omegan? ell Taxi'n? :D Siter ThomasKnappen.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
team smurfen Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Tøffe bilder, ønsker meg et skikkeli kamera og redigeringsmuligheter jeg også... Siter http://www.losna-isbane.tk ------------- http://www.team-smurfen.tk Member of Vagina Wally skrensarlaug Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Var jo noen bilder av meg der også jo:thanks Ser at jeg absolut trenger et stiver understell:ass: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
button Skrevet September 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Ser at jeg absolut trenger et stiver understell:ass: Ja da hadde det gått litt mindre utover potta di også.. hehe Jo Frisak satsa også bra med den røde lancer'n.. noen med bilder/film av han? Siter ThomasKnappen.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. T Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 :well: Noen som fikk med seg hva som skjedde med den? Tok rundt 280 bilder innimellom kjøringa, legger ut noen etterhvert. Siter King for a day, skurk for a lifetime Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
button Skrevet September 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Noen som fikk med seg hva som skjedde med den? ikke no clutch var det jeg hørte Siter ThomasKnappen.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Ja da hadde det gått litt mindre utover potta di også.. hehe Jo Frisak satsa også bra med den røde lancer'n.. noen med bilder/film av han? Så da jeg kom hjem at festet på potta mi driver å løsner,så jeg må fikse en annen løsning her. Uansett,så må jeg prøve å få bak enden litt stivere i løpet av vinter`n. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
button Skrevet September 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Så da jeg kom hjem at festet på potta mi driver å løsner,så jeg må fikse en annen løsning her.Uansett,så må jeg prøve å få bak enden litt stivere i løpet av vinter`n. Det er ikke beregnet på den motorytelsen som er under panseret ditt vettu.. :roll: Siter ThomasKnappen.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZorpheX Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Noen bilder av den rød/svart'e e30n min? :) Siter 87-BMW 325i E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. T Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Her kommer noen fra meg. :D Siter King for a day, skurk for a lifetime Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZorpheX Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Altid glad i bilder Mr.T =) Siter 87-BMW 325i E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondeo rs Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Jeg tok et par bilder i går: http://www.thomasknappen.com/gallery2/main.php?g2_itemId=1306&g2_highlightId=1399 Men er det noen som tok noe bilder/film av Valdres Omegan? ell Taxi'n? :D Kjempebilder, jepp har film ta valdres omegan kjørte 3-4 runder før stemplet gikk! men den gikk som f mens den gikk igjenn den! første bilen som var utpå! me haugene senior på 60-70 år i passasjersete! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amdim Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 har du en internett side eller noe, så vi kan se alle de 280 bildene du tok mr.T? fint bilde av min hvite cosworth utpå grusen:) hehe Siter 93 Nissan 180 sx Driftebil 09 Rexton 270xdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
button Skrevet September 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Kjempebilder, jepp har film ta valdres omegan kjørte 3-4 runder før stemplet gikk! men den gikk som f mens den gikk igjenn den! første bilen som var utpå! me haugene senior på 60-70 år i passasjersete! takker :) Håper den filmen blir å se på nettet, for fy faen for ei heftig kjøring :D Siter ThomasKnappen.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. T Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 har du en internett side eller noe, så vi kan se alle de 280 bildene du tok mr.T? fint bilde av min hvite cosworth utpå grusen:) hehe Kommer flere bilder etterhvert, men jeg må sortere og ordne litt. Er ikke alle bildene som ble like bra... Siter King for a day, skurk for a lifetime Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg