mondeo rs Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 har du en internett side eller noe, så vi kan se alle de 280 bildene du tok mr.T? fint bilde av min hvite cosworth utpå grusen:) hehe Opppland avisa ville ha noen bilder ta meg sendte me et ta deg me, ligg på bildeserie der.! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondeo rs Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 Noen bilder av den rød/svart'e e30n min? :) her er et av noen flere je tok! http://picasaweb.google.no/fordsmax77/DOKKAGATEBIL150907/photo#5110921655842069970 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. T Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 Her kommer noen flere av mine bilder. Var veldig mange av bildene som ble dårlige desverre.. Dersom noen skulle ønske en kopi av et eller flere bilder i stort format, så ta kontakt via pm. :) Edit - Og dersom noen skulle ønske bilder fjernet, ta også kontakt via pm. Alle regnr er sladdet btw. Siter King for a day, skurk for a lifetime Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg