_Ford Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Ganske enkelt hva må gjøres for og få bakhjula til og stå i litt vettug stillig ved senking? Evt hva kan gjøres/kjøpes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnelve Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Ganske enkelt hva må gjøres for og få bakhjula til og stå i litt vettug stillig ved senking?Evt hva kan gjøres/kjøpes? jeg har brukt 2mm skiver mellom navet og spindel. er fire skruer på navet bak,løsne de to under såvidt,skru helt ut de øverste og legg så imellom en skive på hver. ganske enkelt og fort gjort er å få kjøpt halvmåne shims,men funker da på min med 2mm skiver. Siter www.elvelundracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Ford Skrevet September 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 jeg har brukt 2mm skiver mellom navet og spindel.er fire skruer på navet bak,løsne de to under såvidt,skru helt ut de øverste og legg så imellom en skive på hver. ganske enkelt og fort gjort er å få kjøpt halvmåne shims,men funker da på min med 2mm skiver. Takker;) da skal jeg se nermere på saken, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg