tharealbassmachine Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 hei jeg lurte på om dere har noen bra tegninger av bass kasser som jeg kunne sett på og som dere kunne sagt litt om !:P jeg regner med att detta er en dum tråd men jeg prøver uansett.. det kan være alle slags kasser Siter Nissan 200sx s13 1990mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy89 Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 http://www.norwaycarstyling.com/kundesenter.html se litt nedover så kommer du til "BASSKASSE" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Du kan jo svinge innom Åsgårdstrand en dag, så kan jeg hjelpe deg med å finne ut hva som passer best i din bil ;) Send meg en pm du... hvis du vil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg