AnderZ Skrevet Mars 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2002 Jeg lurer på om noen som kan forklare meg hvor pollenfilteret sitter på en c klasse 97 mod. Lurer også på om det er noen som kan forklare hvordan dette byttes :) Mvh AnderZ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flums Skrevet Mars 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2003 Jeg har skiftet dette på en E 98 modell, det blir jo noe av det samme. Du må under hooden ganske langt ned nærne ruta, altså bak motoren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mars 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2003 Originally posted by flums Jeg har skiftet dette på en E 98 modell, det blir jo noe av det samme. Du må under hooden ganske langt ned nærne ruta, altså bak motoren. Eeeh, sikker på det? For det er nemlig helt feil. Pollen-filteren på E-klassen 98mod sitter under dash'en på passasjersiden ;) Når det gjelder C-klassen, så husker jeg ikke åssen det var, men kan være lurt å sjekke under dash'n. Sitter 1 stort deksel skrudd med et par skruer og så er det bare å nappe å dra litt. Så er den noen flere deksler som sitter med noen klemmer man drar til en side for å løsne dekslet. Pollenfilteret er inni den smale avlange boksen (hvis det er likt som på de nyere bilene da!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flums Skrevet Mars 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2003 vi snakker om filteret som renser all luft inn i bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMG Skrevet Mars 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2003 Pollenfilteret på C-klasse W202 sitter under dashbordet som Boxer sier ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flums Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 jeg gir meg jeg gir meg :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg